Çocukluktan hatta bebeklikten beri olan utangaçlık neden olur?

Kendimi bildim bileli utangaç bir tipim. Şu an 29 yaşındayım ve bu yaşımda bile yeni tanıştığım insanlarla, özellikle karşı cinsle göz teması kurarken yüzüm kızarır. Sanki ben bundan cok hoşnutmuşum gibi bir de karşımdaki "aaa kızardın" gibi tepki verince daha da rahatsız oluyorum ama bunu değiştiremiyorum. Bebekken de kimseye gitmezmişim ve çocukluk yaşlarımda da akrabalarım dahil iletişim kurmak istemezmişim. Yeni doğuştan beri utangaç biriyim ama bunun nedeni ne olabilir? İnsan neden doğduğundan beri utangaç olur?

Çocukluktan hatta bebeklikten beri olan utangaçlık neden olur?
Cevapla