Güncellemeler
+1 yıl
Olumsuz görüş yazan arkadaşlar iyi niyetinize verilen kötü karşılıklardan memnunsanız sizin hayatınız laf yok ama ben daha iyi adil bir yaşam isterdim
Ben Allah olsam hayvanlara dokunulmazlık verirdim gıda ihtiyaçlarında hiçbir canlının canını yakmaz daha acısız tüketebileceğimiz yiyecekleri sunardım. Bana dua edenleri imtihana sokmak yerin çok müthiş hayatlar verirdim sapıtırlarsa alırdım
ibrani dinlerdeki yaratıcı kavramı böyle gerçek yaratıcının (varlığından şüphe etsem de inanıyorum) ise bu şekilde olmadığını insan şansliysa cennet denilen şeyi zaten dünyada yasayacagina inanıyorum.
Cevap
4Cevap
Sapitirsa alırdım diyorsun o zaman kimse kötü olmazdi ki böyle gerçek iyiler ve kötüler ortaya çıkıyor
Sen en güzel bir kafa yaşıyon öylee tabi anan baban sana bir şey öğretmezse senden bu beklenir olmayan beyninle akıl vermek de olmuyor
10 yaşındaki çocuk bile allah olsa daha vicdanlı olurdu 6 yaşındaki çocukların kafası kesilmezdi
O zaman fâniliğin, imtihanın bir anlamı kalmazdı
böyle düşünmeye devam et
AKP yi Allah getirmedi sen seçtin.
yok ki
Evet
imtihan her şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?