Güncellemeler
+1 yıl
benim herşeye verilecek bir cevabim var bir lafa bakarım laf mı diye bide adama bakarım adammi diye aren sözü bunu unutmayın dostlar
Güncellemeler
+1 yıl
benim cevabını bilmediğim soru henüz dünyada yok cevap vermiyosam tinlamadigimdandir yes are you okey?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
evet çok güzel oluyorlar
aynen ya ❤️❤️✌️✌️
asya bişi dicem sana
dee
hayatında hiç aşık oldunmu
oldum
peki şu an onu unuttunmu
evet
peki hayatta en korktuğun şey nedir
yükseklik, karanlık
biliyomusun ben en çok karakteri bozuk insanlardan korkarım her şey beklenir en çok korktuğum insan türüdür benim ne bok olduğum belli en azından bazı karakteri bozuklar var benimde onlara fobim var
öyleleri var evet
aynen cano ❤️❤️✌️✌️✌️
farkındaysan lgbt bireyi olduğum için bana erkekler bulasiyo satasiyolar hazmedemiyolar çünkü neden biliyomusun çünkü çekememezlik var
ben hiç kadınlardan eleştiri almıyorum asla ama asla hep beni eleştiren kitle erkekler yediremediler biturlu
benim bastacim kadınlar Kürt Türk Yunan alevi Yahudi Hristiyan hiç farketmez ben bütün kadınları severim hepsi benim kalbimde baştacı
ben bu erkeklerin hepsini direk engelliyorum zaten hiçbirini de zerre sevmiyorum hazetmedigim bir cinsiyet
kadınlar bal gibi bal gibi bal gibi sadece dünyada kadınlar olsun diye hesteg acasim geldi
kadınlar baldır bal bal balllllll ballll
ayn öyleee
biliyomusun benim babam çok kötü biri asya sana şöyle anlatıyım ben şimdi bütün dünyadaki kadınlara doğdum doğalı iyi ve kibar davraniyorum ya bana diyoki kızları etkilemek için yapiyosun diyo kalbi o kadar çirkinki o kadar iğrenç çamur ve leş bir kalbi varki kendi kötü zihniyetini bendekiyle esitlemeye calisiyo ben asla kızlara yalakalık olsun diye veya etkilemek maksadiyla veya asla ama asla kızlara yağ çekmek çekmek amaçla yapmam ben doğuştan kadınlara ilgi duyduğum için kadınlara hep güzel davranıyorum hakettikleri için ama babam işte kafası hep kötülüğe bastığı için beni de kendi gibi saniyo
madem benim yaptığımı taktik kızları etkileme stratejisi olarak görüyor peki sana soruyorum bu soruyu cevapla haksizim diyecem ben şimdi ömür boyu kadınlar ağzıma sictigi halde susuyorum ya sesimi yukseltmiyorum hadi dünyadaki diğer erkeklerde ömür boyu böyle davransın kadınlara bu yapılabilecek biseyse davrandılar davranamazlar ikinci gün silah çekerler 3. gün öldürürler bunlar içten gelen şeyler bunlar taktik maktik değil bunlar babamın kendi çapsız dusunceleri
kadınlara kibar davranan insanlara o kadar alışkın değillerki kadınlara hakaettigi değeri ben veriyorum ben kadınlarin yagcisi ilan ediliyorum madem bu kadar kolay sende yap yagciliksa ayrıca yağcılık yapmanın neresi kötü kadını dövüp öldüreceğinize sizde yağ çekin çok kötüsün
tam anlamıyla berbatlar bu hanımciligida benden öğrendiler benden taklit ediyolar ha bunuda asla yapmiyolardi önceden yazıklar olsun tek kelimeyle taklidimsiniz beyler
ayn öyle kadınları öldüren döven var çok kötü bisey bu keşke böyle olmasa
babamda beni cekemiyo valla billa bütün erkekler trans erkekler beni cekemedigi yetmez gibi babamda fesat
ben çok doğal bir adamım halk adamıyım insanım sicakkanliyim ben asla kimseye yağ cekmem bu kadınlar olsa bile kadınlar zaten kibar davranilmayi ömür boyu hakettikleri için öyle davranıyorum insan aşık olduğu cinsiyete kötü neden davranır anlayamadım gitti
asya çok haklısın ama ben mesela kadınlara kibar davraniyorum ya erkekler bana diyoki sen erkek olmaya calisiyosun niye erkekleri değilde kadın haklarını savunuyor diyolar ya mantiklarindaki saçmalığa bak kadınlarla yarış icindeler
kadınlarla yarış olur mu hiç ya
ben erkek olmaya çalışıyorum mu ben transim trans ben biyolojik erkek değilim iyi ki değilim çok şükür bişey deyimmi bide kadınlara kötü davranmakla övünüyorlar beni elestiriyolar sen niye kadınlara iyi davranıp kötü örnek oluyosun kadınlara senden görüyorlar bizdende aynı şey bekleniyo diye bunlar varya zavallı bence
ben kadınlara iyi davranirken sizden izin falan alcagimi düşünmüyorum ki kadınlar benim sonsuza kadar taptigim varlık ve bu kalp yaşadıkça sadece onların tarafında olacam herzaman siz buna istediğiniz ismi verebilirsiniz ister yağcılık deyin ister pis feminist deyin ister buna gevşeklik deyin ne derseniz deyin kadın dusmanisiniz biyolojik erkekler kadın düşmanı ben aşık olduğum cinsiyete düşmanlık yapmam o kadar överim ki o kadar iltifat ederimki göklere çıkarırım el üstünde tutarım insan aşık olduğu cinsiyete yarismaz aşık olduğu cinsiyetten üstün olmaya çalışmaz insan aşık olduğu cinsiyete yenilir kaybeder bundan üzüntü duymaz laf yarısına girmez kadınlarla erkek adam bunları yapmaz
valla erkekler olmasa kadınlar gayet güzel yaşar ben kadınlara her türlü tek başıma ilgilenirim hepsiyle ben varken kadınlara bişey de olmaz korurum
aaa erkekler olmasa kadınları korumaya da gerek kalmaz çünkü ben hiçbir katil. kadin görmedim dünyada kadınlar mükemmel ya❤️❤️❤️❤️
bi de kadınlar açık giyinse herkes bakıyor çok rahatsız edici
bak bu dünyada iki şey var benim için değerli olan birincisi kadınlar kadınlar olmadan ölürüm 2. si sevmediğim varlıklar var erkekler trans erkekler gibi hiç sevmem bunlarla da mecburen yaşamak zorunda olduğum için egerki kadınlarla dolu sadece kadınların olduğu dünyaya gitme imkanım olsaydı ömür boyu oraya hapsederdim kendimi mecbur kaldığım için aynı dünyada erkeklerle yaşıyorum yoksa şu an hepsinin nesli tükense zerre umrumda olmaz bana mesaj atan bana hakaret eden erkekler ben İnstagram Facebook reel veya herhangi bir platformdan bana mesaj atan bana hakaret eden etmese bile arkadaş olarak bile konuşmaktan midem bulanan cinsiyettir erkekler ve hayatım boyunca hiç bir platformda konuşmadım konuşmam engellerim baktım erkek yazıyo erkekfobik bı insanım direk engellerim heryerden bir trans erkek olarak erkekfobik biriyim dünyanın en erkek fobik insanı benim dünyanın en çok kadınları seven trans erkegide benim tabiki çocukluğumdan beri aşk yaşadığım sempati besledigim canımı verdiğim ve gerçekten kalpten gelerek çok sevdiğim onlardan üstün olmaya hiç calismadim ben aksi gibi hep kadınlarla ben kıyaslamak istemem kendimi beni kiyaslamalarinada asla izin vermem herzaman benden üstün kadınlar ben kadınlarla yarismam yarissamda bilerek kaybederim ve asla kadınlarla laf dalasina bile girmeyi sevmem kadınlar hep haklıdır benim gözümde çok aşık olduğum bir cinsiyet insan aşık olduğu cinsiyetle asla rekabet halinde değildir ben bı yerde bı sırada beklerken bile arkamda bı kadın varsa sıramı kadına veririm ben otobüste heryerde kadınlara yer veririm ben kadınlarla yarismam ben kadınları el üstünde d
tutarım ben dünyada eğer bir yarışmaya girdik diyelim kadınlar var ben yenilirim bilerek ve isteyerek benim rakibim erkekler ben erkekleri yenerim bu arada bu erkeklerle yarismayida hiç sevmiyorim çünkü görmek bile istemem o kadar erkek fobik biriyimdir bide zaten benden seviye olarak çok düşükler
benim listeme gir bak Instagram'da tiktokta watsapda hep kadın heryerde kadın dolu
ben doğduğum günden beri hergun kadınlarla konuştum hergun hergun benim kadınlarla konuşmadığım gün toprağa götürün gömün beni
ben kadınlarla birgün konusmasam yoğun bakıma kaldırılirim hasta olurum bir trans erkek olarak kadın delisiyim beni kadınlardan bir saniye bile ayirirsaniz ben mümkün değil yaşayamam
ben erkek düşmani ilan edildim doğru sevmiyorum ölene kadarda sevmeyecem arkadaş ben erkek fobikligin kitabını yazan bir trans erkegim
bu dünyada en sevmediğim cinsiyet erkekler
ben bu dünyada birtek kadınlara aşığım ve birtek kadınları seviyorum ve kadınlar kadınlar kadınlar sonsuza aşkım kadınlar
bu dünyada ben erkekleri hiç tanımadım hiç sevmedim hiç ilgimi çekmedi şöyle anlatiyom size hemen dünyada kimse kalmasa tek erkekler kalsa kafama sıkar ölürüm hiç sevmem
bak size yemin ediyorum beni kadınlarla kimse ayiramaz
ben hayatım boyunca vocukkende tek bir erkek arkadaşım dahi olmadı hiç sevmezdim
trans erkek olduğum ozamandan belli çocukken bile sevmezdim erkekleri hiç sevmezdim hep düşmanlık yapasim gelirdi kadınlar sadece benim olsun diye uğraşırım kuccukkende beri
paylasamadigim tek bişey var bu dünyada kadınlar
ekmegimi istesinler veriyim canımı istesinler kadınlar için veririm suyumu alsınlar veririm eşyalarımı kiyafetlerimi gömlekleri herşeyimi alsınlar veririm ama bir trans erkek olarak benden bir tek şeyi alamazlar kadınları kadınlara olan aşkımı bu yürek ölür bin defa geberir ama kadınlara olan aşkımı idam sehpası da infaz etseniz bile kadınlara aşığım hakim bey diye bağırarak öldürürüm kendimi
benden cesedimi bile alırsınız ama kadınları asla
bir trans erkek olarak hiçbir çıkarım olmadan sevdim bir kadın beni organik yok diye erkek olarak da gormeyebilirdi dikkatini çekmezdim belkide ama ben asla vazgeçmem onlardan onlar belki beni istemeydebilirdi ama ben asla ama aslaaaaaaaa ölsem benim kalbimi acsalar kadınlara olan aşkımı kimse alamaz
yedi cihan gelse cümle alem yüzüme tukurse vazgecmem
kadınları sevmek için hiçbir organa ihtiyacım yok ben kadınlar beni sevmeseydi bile severdim canımı yaksalar bile severdim ki ben asla kadınlara olan askimdan kadınlar bile kadınların bana yaptığı davranışlar bile onlara olan askimdan bir gram eksiltmez öyle böyle değil geberiyorum kadınlar için
bak bu dünyada tek lgbt bireyi ben olsaydım arkamda destekciler olmasaydı tek ben olsaydım lgbt bireyi bunu yine babama soylerdim ve yine topluma duyururdum ve yine çıkıp sokaklarda ben kadınlara aşığım diye haykirirdim çünkü ben aşktan utanilmayacagini düşünüyorum kadınların beni sevmesine gerek yok ben onları seviyorum ya o bile bana yeter
tek bir kadın bile beni sevmeseydi ben yine kadınları severdim ve kadınlara o kadar çok değer veriyorumki kadınları bel altiyla sapıkça değil gerçekten seviyorum yürekten çıkarsız ve masum ve aşırı seviyorum
kadınlar için delirdim delirdim aşktan kafayı yedim
yani benden hoşlanan kizlar var ama ben onlarada şunu söylüyorum hep ben en son birlikte olduğum özleme de söyledim bunu ben bki biyolojik erkeklerden çok onlar mesela benim kadar sevgilisi olmamıştır benim çok oldu ilişkim ama bunu bilerek yapmadım ben kadınları hep aldattım ama bilerek değil çünkü dayanamiyorum nefsime yeniliyorum maalesef ben özlemide aldattım özlem telefonda ağladı yazıklar olsun diye seviyorum hala seni diye ama ben bilerek aldatmam ben üzmek için yapmam ben elimde değil ben kadınlara karşı nefsini tutamayan bir insanim
ben hayatıma giren bütün kadınları aldatirim bunu açıkca söylüyorum
ben bu dünyada yatmadım kız birakmayacam diye kendime söz verdim
ve ben bir günahın içine girdim ve yanacaksam. cehennemde bunu haketmeliyim
kadınlar için cehenneme gircem günah bişey kabul ediyorum günah olduğunu ama ben bu günaha çok aşığım çok ki bu günah başka günahlar gibi değil çok zevk veriyo bana o yüzden haram olan kadınlara gidecem yasak elmadan yicem ve ben cehennemde kadınlar için yanacam3 gurur verici öyle güzeller ki yanmak bile güzel onlar için düşünsenize kizlar ben sizin için cehennemi seçtim cehennemi kim yapar bunu ben kizlar için Allah'a kafa tutum ben ne yaptıysam kızları çok sevdim diye yaptim
ve ben aldatiyosam kızları bu onları üzmek için değil tekrar söylüyorum ben kadın gordummu dayanamam yoldan çıkarım beni bu dünyada yoldan çıkaracak tek şey kadınlar zivanadan çıkarım kadınlar için her şey yaparım ki kadınları sevmek suçsa haramsa yak lan beni Allah yak ulan beni
o kadar çok sevdimki kızları hep onları anlattım hep aşkımı anlattım. durdum benim ruhummmmmmmmmmmmmm onlar
bir kadın hastalaniyo ateşi cikiyo bişey oluyor içim yaniyo açıdan ben kadınlara zarar gelmesin diye herşeyi yaparım çünkü kadınlar benim en güzel günahım ben o günahı kalbime yazdım çıkmaz çıkarmam kimse kalbime kadınlara dokunamaz
hickimse benim kalbime yaklasamaz ve hickimse bu kalpten kadınları öldüresiye dövdüler işkence odalarına kapatsalar gebertene kadar dovseler beni öldürene kadar eziyet etseler ölsem yaksalar cenazem çıksa vazgeçmem kadinlardan
siz benim bir transerkegin kalbindeki kadınlara el suremessiniz bu dünyada ne kadar kadın varsa hepsi kalbimde ve benim kalbimden onları almak yürek ister bir trans erkek olarak benim kalbimde kilitli bütün kadınlar ve ordan kadınları almak mümkün değil burdan onları beni öldürseniz bile alamassiniz ben ölsem benim kalbim bile size haykırır kadınlara aşığım diye benim bütün vücudum kadınlara aşık
birtek canım var o canımda kadınların uğruna feda olsun
birgün ölsem bile bu kalp onlar için yanacak cayır cayır bir trans erkeğin kalbini asla öldürmessinjz çünkü orada kadınlar yaşar hep sonsuz bir aşk bu benim kalbime asla kimse gelipde laf edemez çünkü orada kadınlar yaşıyor ah benim üzümlü keklerim çok seviyorum sizi kizlae
ah benim üzümlü kurabiyelerim ah benim herseylerim kadınlar kadınlar kadinlarimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ne derseniz deyin sevecem yakın ulan öldürün idam edin elinizden geliyosa gebertin vazgeçen namerttir kadınlardan vazgeçen namerttir
boynumu koparsalar cesedimi cigneseler vazgecmem
dozerle kamyonla üstümden gecseler vazgeçmem kadınlara olan aşkım ebedi
biliyomusunuz lgbt bireyi olmak neden güzeldir soyleyimmi biraz acı cekdiren bişey biraz yıpratıcı bişey ama güzel neden çünkü erkekleri sevmiyosun kadınları seviyosun bu yüzden güzel işte lgbt
trans erkek olmak neden güzel kadinlari sevdiğim için güzel
demişler ki Lut kavmi demişler ki ateşlerde yanarsın demişler ki gitme ölürsün demislerki kadınlardan uzak dur zarar görürsün eyyyyyyyyyy Allah başta sen olmak üzere senin bütün kulların duysun beni ben kadınlardan senin atesinden korkarak vazgeçmem ben senin gibi zorba bı Allah gormedim hani herkes özgürdü serbesti hani sen kullarını ipi almışsın oynatiyosun elinde parmağında hani ben istediğim günahı yapmakta yanmakta yanmamakta özgürdüm sen söyledin niye şimdi insanları sen kuklan yaptın ne anlamı var bu dünyanın sen insanları zorla hissetmediği bedende yaratmaya utanmadinmi bu nasıl zavallilik bu nasıl acizlik sen kimsin ya kimsin sen lan ayrıca hadi istemediğim bedende beni yarattın peki bu dünyanın ne anlamı var he sen güçlüsün allahsin eee hani şeytana izin veridydin sen hani isteyen kullarını sapitmasina izin vermiştin kulların izinmi veriyo bize sen daha kullarına sahip çıkamıyosun ya sen daha emrindekilere sahip değilsin sen benim canımı bu dünyada çok yaktın Allah sen bu dünyada bizim canımızı çok yaktın ama karşımda iyi ki değilsin seninle öyle bir güç yarısına girerdim seni elimden alamazlardi ki Allah'a düşmanım kadınlar gibi güzel varlığı yaratiyo beni istemediğim beden de yaratiyo kadınlardan uzak dur yanarsin kardeşim uzak dururum sen varya benim kadınlardan vazgeçtiğimi rüyanda bile göremezsin lan
biliyomusun Allah hani dünyayı yarattı diyolar ya madem yarattı dikkatimi su çekti hergun aynı yani dünya duzeni hep aynı işe git gel. calis öl böyle bir dunyayi yaratiyosun amaç ne yaratmandaki niye insanları yakmak için bahane ariyosun sen bu mu merhamet bumu vicdan hadi diyelim yakacaksin bırak lan bırak beni rahat bırak bana niye istemediğim bı baba verdin hadi lgbt bireyiyim tamam eyvallah ama sen bana niye bilerekmi yapiyon lan sen secerekmi verdiler sizi bana hadi aileyide geç bana bı zararları yok sen niye niye bu dünyadaki insanları rahat birakmiyosun sen niye muslumanlari bize musallat ettin senin yüzünden camiden igrendim senin yüzünden duadan igrendim senin yüzünden igrendim herşeyden bu dünyanın bı amacı yok benim amacım var ama sen niye zorla insanları yönlendirecek seni dunyayi kurdun
bak diğer kulların sana itaat edebilir ama ben sana kafa tutuyorum herkesi parmağında oynatirsin beni asla ben senin kuklan değilim ben emir almam veririm
ben yonetilmem yonetirim
ben kimseden akıl almam
ben söz tutmam
son bişey daha soyleyim ben trans erkeğim ve mutluyumda ama benim sana daha yarım kalan hesabım var Allah onu sorcam
bu dünyadaki hiçbir hayat tarzı bana uygun degil
bu dünya onkadar sacmaki çocuklar vs vs hepsi sorumluluk curcuna gibi ya ne gerek ya dünyada kafa dinleyecez insan doldurmussun erkeklere ne gerek vardı yarattin
bişey dicem aile kavramı niye var mesela niye bu dünyada ömür boyu çalışıyoruz
bu ne biçim hayat ya arkadadlar çok saçma ya valla çok saçma geliyo her şey bana dünya niye bu kadar saçma ya dünya dediğin yer şöyle olur ben dünyayı yaratsaydim aren olarak kadınları yaratirdim bide kendimde başlarında dururdum sonsuz bir dünya kurardim kadınlar hep böyle otururdu hiç iş yapmazdı ben her istediklerini yapardım Allah olsaydim sonra kadınlardan başka hiç kimseyi yaratmazdim bir trans erkek Allah olursa nemi olur dünyada sadece kadınlar yaşar sonsuz ölümsüz bir dünya olur ömür boyu aren ve kadınlar sadece şımarık aren🤣🤣🤣🤣🤣kızların şımarık çapkın Allah'ı olurdum bi elleri yağda bı elleri balda yaşarlardı kizlar kadınları simartirdim hergun hediye hergun hepsine hergun böyle sarilirdim bide hergun hepsiyle yatardim ama içlerinden bi tane kızı seçip onu benden daha üstün yapardim ben kadınlardan üstün olmayı sevmem aren koçak kalp kalp kalp kadınlar kadınlarla kafayı bozdum
hilali patron yapardim
hilalim diye aglardim
o değilde ben napcam ya bu kadınlardan çok etkileniyorum ben
aşırı sıcakkanlı degilmiyim kizlar ya
gelin kizlar aren koçak hepinize yeter
kapıma siralanin kizlar
tek tek bütün kizlara sarilcam
hepsini tek tek opcem
dünyadaki bütün kadınlar gelsin siraya
şimdi sırayı bozmadan eşit şekilde bütün dünyadaki kadınlara sarilcam allahiniz benim kizlar
tamam Ayşenur sana da sarilcam 🤣🤣🤣🤣 sıla sıla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
hepinizi kucaklayacam kizlardan imzali t-shirt isteyecem allahiniz size hayran kizlar
nasılda ballar nasılda şeker kizlar bunlar
kızlara laf yok işte o kadar kizlar aren kocagin prensesi hepsi
kızlara kesinlikle laf yok gelin bakalım siraylan ay ayyy meryemde gelmiş meryemde🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
oyy oyyyyy kurban olurum sana güzelliğe bakın ya bütün kizlar sırada Meryem baya içime düştün Meryem sıradaki kızları gönderin
oha be cillop gibi yavru gibi kizlar var bu hadiseyi yollayın ilk siraya
oha hadisemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm aren koçak kalp hadise hadise bi imzali bişey varsa ver güzelim ya 🤣🤣🤣🤣🤣biraz aniden çıktık cennetten kizlarlaydik 🤣🤣🤣🤣🤣azıcık bana meme ver hadise trans erkeği böyle üzme söz sana yeminle seni başrol yapacam hadisem başımın tacı hadisenin memesini emmek ne şans verici bişey biraz sikissekmi acaba hadiseylen nasılsa Allah benim bişey olmaz aren koçak Allah olursa olacak bu işte bütün kadınlara dokunurum oh ohhhhh ohhhhhh ohhh ohhhhhhh bütün kadınlarla oynasirim oh ohhhhh ohhhhhh bütün kadınlarla fingirderim ohhh ohhh ohh düşünsene Allah olsaymisim offff ciktis ciktis ver müziği ciktis ciktis iktis kalktis,🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥳
gendi gendime bile ne kadar mutluyum çok komik adamım kizlar benim yanımda hiç sıkılmaz 🤣🤣🤣🤣
kızlarla gırgır samata
ben kızlara asigim ya benim hoşuma gider karı milletiyle vakit gecirmek
aren koçak en çok ne sever karı milletiyle vakit geçirmeyi sever gülüp sakalasmayi sever birlikte olmayı sevismeyi sever
trans erkek olmak ne güzelmiş be vur patlasın çal oynasın getirin kizlar 🤣🤣🤣🤣
valla dünyada güzelmiş aslında karılar kizlar aren koçak kadınsız duramaz
bir trans erkeğin en sevdiği şey nedir karı kız karı kız karı kız tek sevdiği şey nedir sizce tabiki karı kız karı kız bir saniye bile kadinsiz durmam ben aren koçak derler bana
çapkın adamız icabında genç yigit mert bir trans erkeğim 3 tel sakalım var gamzelerim dillere destan kizlar kizlar jolelerimi sürüp geliyorum 3 tek sakalimi nisa yolmaya calisiyo insafsız yigen🤣🤣🤣
ne biçim yigen bu kız ya 3 tel sakalım da gözü var aşılmaya ugrasiyo ya nisa nisa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣ulan çocuk çok fırlama ya 🤣🤣🤣🤣valla varya bu çocuk cingöz ya 🤣🤣🤣🤣lan sakalimdan ne istiyosun bu nisa benim başıma bela
o değilde ben bu çocuğu erkek çocuğu gibi yetiştirdim ya
ulan bu çocuk neyseki makyaj seviyo Allah'tan bana hayranlik duyuyo 🤣🤣🤣🤣
velet. kucuk velet sipa
çok komik adamım ya🤣🤣🤣🤣
bazen kendi yaptığım esprilere altıma siviyorum
bizim bı tanıdık kadın var kahve içmeye geldi kadını bir güldürdüm kahveyi filan püskürttü gülmekten🤣🤣🤣🤣arenin şakaları hiçbir yerde yok kizlar
ben kadınları aglatmayi sevmem güldürmeyi severim
bu nisa benim yanımda çok duruyo bende testesteron var bu kız benim yanımda durdukça bu çocuğun huyu suyu değişir ya
ben şimdi erkegim ya olmaz yani ben bu çocuğa iyi örnek olmam yani
küçücük sıpa bana aşık olmuş 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣lan daha yeni doğdun velet 🤣🤣🤣🤣
sipaya bak daha yeni dogdu ben sana aşığım diyor hayırdır velet 🤣🤣🤣🤣🤣 nereye aşıksın yakisiklisin dedi bitek o konuda haklı çocuk sttt yakisikli dedi o konuda haklı çok yakışıklı trans erkeğim nisa bitek o konuda haklı velet ya 🤣🤣🤣🤣🤣
tabi yakisikliyim ne sandin
aslan gibi boylu poslu Dalyan gibi adamım 🤣🤣🤣🤣
ben şöyle birtakım elbise giysemde kızlarla şöyle bı takilsam 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣nisa nisa 🤣🤣🤣🤣bütün kızları kiskaniyo küçük velet🤣🤣🤣🤣hadi bakalım amcan erkek oldu 🤣🤣🤣🤣kızlarla takilcez 🤣🤣🤣🤣
dünyanın en yakışıklı adamı benim ya
şu gamzeler bu dudak bu kas bu saçlar kirpikler bu boy pos bu fizik kizlar hazirlanin bebeklerim aren geliyor ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ulan o değilde ben bu kızlarla göz göze gelince utaniyolar 🤣🤣🤣🤣🤣
yakışıklı trans erkek görünce tabi dipleri düşmesi normal
beni görünce zaten elleri ayakları tutuluyo hepsinin erkekten anliyosunuz kizlae
aren koçak biyolojik erkeklerin ve trans erkeklerin içindeki en yakışıklı adam valla bu kız milleti ağzının tadını biliyo🤣🤣🤣🤣
kizlar senin gotunu kaldırdı diyolar yalan yalan yalan kizlar yakışıklısın diyolar haklılar yakisikliyim kizlar napsin doğruyu söylemek sucmu
yolda kizlar yüzünden yürüyemez durumdayim bana fena halde yaniklar
ilk defa toy yakisikli bıyıklı 3 tel sakali olan gamzesi olan bir trans erkek görüyorlar kızların dili tutuluyo haklılar genç kizlar sonuçta hayranlık olabilir 🤣🤣🤣🤣
neyseki çok capkinim 🤣🤣🤣🤣🤣
iki dakikada cenemle tavlarim
ulan ya dünyanın en yakışıklı adamı olmak güzel duygu ya trans erkek olarak rakibim değilsiniz lan biyolojik erkeklerden ve bütün trans erkeklerden daha yakışıklı bir adamım ben ben aren koçak rakipsizim ben tek siz hepinnizsiniz oğlum herkonuda geçerim lan sizi
bana artislik yapmayın lan🤣🤣🤣🤣
ben varya uyuyumda ruyamda cibirlarla buluscam rüyamda çok güzel kizlarla seviscem trans erkek rüyası bu ❤️❤️❤️❤️Aren koçak rüyasında ömür boyu ne görür kadınları tabiki rüyamda bile kızlarla buluşma ayarlıyorum yengenizle rüyamda bulusmaya geç kaldım opuscektik ya trans erkek rüyasıdır kadınlar hergece rüyamda kadinlaei görürum öpüşürüm neyse testesteron lafım yükseldi ben gidiyom hormonlarima sahip çıkamıyorum 🤣🤣🤣🤣
biraz kadınlarla ilgili hayaller kurarken uyuyup. kaliyorum
erkekler benim sayfamda yorum yapmasın lan siliyorum yorumlarinizi okumuyorum bile siliyorum bana bitek kadınlar yorum yapar bir trans erkeğe sadece kadınlar yazabilir yorum yapabilir başka hickimse yazmasın silerim okumam burası soru platformu istediklerim cevap verebilir sadece bende bana sadece kadınların yorum yapmasına izin veriyorum
neyse gidiyimde biraz hayal kurarken uyuyum. kadinlari düşünürken uyurum şimdi
aslında istediğim kadınla birlikte olabiliyorum mesela gözümü kapatıyorum kimi hangi kizi çok seviyosam hayal ediyorum birlikte oluyorum yanimdaymis gibi valla dünya trans erkekler olarak bize güzel kizlar kizlar gelemmi yanaginizdan opemmi aren abiniz geliyo kizlar 🤣🤣🤣🤣🤣
yeminle sınır yok hangi kizi istersem hayal edebiliyorum aynı gerçek gibi lan müthiş seks bekliyo beni şu an uykumda sikiscem kizlarla huhuuhu rüyamda kızları * trans erkeklik çok güzel ya
trans erkeklik güzel çünkü rüyamda bile kız * hemde istedigimi 🤣🤣🤣🤣
bugünkü rüyama hangi kizi Alsam kim bu şanslı kiz
sabaha kadar * kızı altimda trans erkek olarak en sevdiğim şey *
hangi kizi siksem rüyamda ya karar veremedim ki
nisa rüyama gelirsen ve beni kızlardan ayirirsan yigenim falan dinlemem annene söylerim lan seni 🤣🤣🤣🤣kıskanç fıstık
annen çirkin mi
doğru konus lan ana bacı katma
düzgün konuş insanı anneden vurmak hangi erkekliğe sığar düzgün konuş bak anne bacı katma adam ol