Hala açlıktan ölenler varsa bu dünyada ölen insanlar değil insanlıktır?

Sorumda toplumsal bir konuya değinmek istedim sizce de böyle değil mi hala bir yerlerde açlıktan ölenler varsa insanlığımız ölüyor günden güne kimse elimizden bir şey gelmez demesin aslında insanoğlunun elinden çok şey gelir ama kendini çaresiz gibi hisseder.
Hala açlıktan ölenler varsa bu dünyada ölen insanlar değil insanlıktır?
Cevapla