ben çok seviyorum ya :D
bir taraftan aclıktan oluyom diyor diğeri çok iyidiyor :D
ben çok seviyorum ya :D
bir taraftan aclıktan oluyom diyor diğeri çok iyidiyor :D
Sade vatandaş muhabirine basın kartı sorulduğunda adamın sade vatandaş yazıyor ne basını ya demesi çok özeldi. Kahkaha attığım anlardan birisidir
Cevap
6Cevap
Hayır izlemiyorum
arada denk geldikçe izliyorum
ilginç görüntüler trajikomik şeyler ortaya çıkıyor
kanser olmamak için izlemiyorum bu milletin cehaletine daha fazla tahammülüm yok
İzlemiyorum kanser edecek tipler boşuna geriliyorum
İzlerken verem oluyorum
Telefonu bir aktrolün mabadina sokacak en sonunda
Evet gulmek için izliyorum
Bir çoğu kurgu
Hayır
Evet çok komikler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?