Hava soğuk rüzgar esiyor.
Üstünde sıcak tutan mont kulağında kulaklık.
Kim benimle yürüyüşe çıkmak isterdi
Yolda tatlı ısmarlardim ☺️
Üstünde sıcak tutan mont kulağında kulaklık.
Kim benimle yürüyüşe çıkmak isterdi
Yolda tatlı ısmarlardim ☺️


bekle geliyom el ele tutuscaz
Cevap
3Cevap
İyi yürüyüşler. yağmur yağsa bende çıksam diyorum
Tskr ederim. Yağmurun yağmasını bekleme çıkmak için. Tak kulaklığı herşeyi ardinda bırak
Kadınların keşke bende çıkabilsem yazması çok üzdü , günümüz türkiyesi diyelim
En sevdiğim aktivite ama yanlız olmadığım zamanlarda.
Keşke ben de bu saatte tek başıma dışarı çıkabilsem
Kadın olmak sanırım
Aaa çok güzel 🥰 ama uzun yuruyemem yorulurum 😂😂
Yoo yorulurum ven 😄
Öyle olur bak
Ne gibi
Hiç sevmem. Künefe de yolda yenmez 😂😂 yani ciks olmadi
Tatlı varsa varım 😃🙋🏻♂️
Bende çıksam keşke
Kadın olmak.
Bunun neden maalesef erkek kişiler.
Tam tersini düşünelim hangi aile oğluna yavrum bu saate çıkma dışarda kötü kadınlar var başına bir şey gelir diyor? Bu durum her şeyi açıklıyor bence..
Jdjdjfjdjdbdhd
O annenin ellerinden öperiz
Teşekkür ederim çok kibarsın doğulu diyelim il belirtmiyim
Hişşşşş
Nokta atışı yaptın 😂
Tebrikler kazandınız mfnfnfnffbf
Oh hayat sende
Tek daha güzel
Güzel bi havaymış
Hıhı
Olmaz uyuycam
Eyv teşekkür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar