Karşınızdaki insanlara hitap şekliniz nasıl?

Karşınızdaki insanlara hitap şekliniz nasıl? Ben yöneticilerime veya meslektaşlarıma sizli bizli konuşuyorum. Onun dışında KS'dekilere, aileme, diğer sıradan insanlara sen diliyle konuşuyorum. Öteki türlü rahat edemiyorum.
SEN DİLİ
SİZ DİLİ
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız ve kısa sohbetiniz için bana vakit ayırdığınız için teşekkür ederim. İnsanları gözlemleyen, yardımcı olan yapım olduğu için sizlere herhangi bir kötülüğüm yok. Beni yanlış tanımayın.
Karşınızdaki insanlara hitap şekliniz nasıl?
Cevapla