Hanım köylü olmak kötü mü?

Sank çok kötü bir şey miş gbi görüyorlar
Hanım köylü olmak kötü mü?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Hanım köylü olmak kötü mü?
Hanım köylü olmak kötü mü?
Cevapla