Merhaba. Ev sahibim aradı ve aniden evden çıkmamı söyledi. Kirayı vermemezlik yapmam, anında veriyorum. Hatta bu yıl iki kere zam yaptı, 250x2 olarak. Yine tamam dedim sorun çıkartmadım. Şimdi ise 10 gün içerisinden evden çıkmamı söylüyor, ay başında kira verirdim daha günü gelmedi. Bana evden çıkarken kiramı vermemi de söylüyor. Kiramı vermeden çıkamazmışım, o zaman depozito'mu verin dedim, ben bilmem o parayı veremem dedi. Kombiyi ben yaptırdım, yine onu da veremem diyor. Maaş günü gelmedi bile, hangi parayla nasıl çıkayım ben? Ev bulmak kolay mı bu vakitte. Bir şekilde, ne olursa olsun, her hangi bir hakkım var mı? Yoksa bile önemli değil. Şikayet edebileceğim her türlü yönteme açığım. Bu evden çıkarken, donlarına kadar yakacağım onu. Her türlü davayı ve şikayeti açacağım. Açabilirsem tabii... Neyse bu şekilde atmaya hakkı var mı? 15 gün süre bile vermedi ya! Aniden arıyor çıkmamı söylüyor! Hatta neymiş, baskıya uğruyormuş. Bu yüzden bana 10 gün zaman bile tanımış. Aman aman! Ne kadar düşüncelisiniz! Cehennemin dibine kadar yolunuz var!
Biraz saydım ama kusuruma bakmayın. Ana soru, ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer