Diksiyon ve hitabetimi nasıl geliştirebilirim?

Türkiye'ye 12 yaşında geldim ve bu yüzden Türkçem her ne kadar iyi olsada konuşurken hızlı konuştuğum için kelimeler birbirine giriyor. "S" harfinin olduğu kelimeleri ise bazen hiç söyleyemiyorum. Diksiyonumu ve ardından hitap yeteneğimi nasıl geliştirebilirim? Diksiyon için kurslar varmış ancak ona zamanım yok, evde nasıl halledebilirim sorunumu?
Diksiyon ve hitabetimi nasıl geliştirebilirim?
Cevapla