Arapça öğrenmek istiyorum ama dindar değilim ve feministim Arapça öğrensem pişman olur muyum onun yerine başka bir dilmi öğrensem?

Arapça ogrenme sebebim yayinciyim ve destekcilerimin çoğu Arap onlarla daha iyi iletişim kurmak açısından öğrenmeyi dusunuyorum. Pisman olurmuyum diye düşünme sebebim de dediğim gibi hem dindar değilim hem de feministim yarın bir gün yayıncılığı bırakıp arapça bildiğim için atıyorum bır otelde resepsiyonist olarak çalışıyorum Araplarla muhatap olmam gerekicek nasıl insanlar olduklarını da bilmiyorum pek ama beni rahatsız edicek tavırları olur mu?
Arapça öğrenmek istiyorum ama dindar değilim ve feministim Arapça öğrensem pişman olur muyum onun yerine başka bir dilmi öğrensem?
Cevapla