Kızlar, ergenlikte yaptığınız en saçma şey neydi?

Benim varda var ne saçmalıklar yaptık, ergen, çocuklukta...

Ben Demet Akalına aşıktım o yıllarda🤦‍♀️ Onun da o zamanlar lümlüt klipleri vardı ya afedersin, mucize zamanları falan

Mahallemizde 16 17 yaşlarında iki erkek o klibe bakıp off be bir içim su lan o kız verse soluksuz... falan diyolardı🤭

Ben de lan onu ben seviyorum kimseye yar etmem hiç bir erkek sevemez onu diyip onların üstüne yürümüştüm, kum falan atmıştım, sonra da su. Ondna sonra o çocuklar bir süre benimle dalga geçtiler, o olay şu an bile mahalledekiler tarafından ara sıra yüzüme vurulur

Kızlar, ergenlikte yaptığınız en saçma şey neydi?
Cevapla