
Hiç karakola görgü tanığı ya da şahit olarak cagrıldınızmı

Hiç karakola görgü tanığı ya da şahit olarak cagrıldınızmı
Evet, karakolda ifade verdim. Birinde şikayetçi oldum, diğerinde üst komşum sesten rahatsız olduğu için şikayetçi oldu ama kendisi zararlı çıktı acıyorum böyle hoş insanlara..
Bizimde yan tarafta astsubay eşine silahla ateş etti, bizim taraftaki duvara girince kapıya gelip sordu mermi duvarı geçti mi diye. Silah temizlerken olmuş güya ama mermi duvarı geçse bizi vurmuş olacak ... noktalı yerleri küfürlerle donatiniz aklınıza gelenlerle...
Ben küfür bilmem 🙊🙊
Aaa unuttum pardon sen sev onlari o zaman
Evet gittim.. Keyifli geceler..
Teşekkür ederim
Rica ederim
Bunuda yaşamadım
Cevap
1Cevap
Çağırılmadım
Polise karakola yolum düşmedi hiç umarım da düşmez
Müşteki olarak cağrıldım
Evet,
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?