Arkadaşlar çok çaresizim lütfen bana yol göster misiniz?

Iki ay önce eşim işten çıktı benim babamın evine bırakıp çalışmaya gitti. 2 oldu ne para ne bisey yollamıyor. Bir oğlum var. Hiç beni dinlemiyor köy yerindeyim ailemin yanındayım ailem sürekli çocuktan şikayetçi sürekli laf laf laf. Çocuk çok hareketli. Çok yıprandim. Şu an odaya geçtim bir köşede ağlayarak yazıyorum. Annemin sürekli sürekli laf sokması o kadar yoruldum ki cevap verince nankör evlat oluyorum. Cidden bana akıl verin. Eşimden de destek görmüyorum napacagimi sasirdim kaldım kendimi bu kadar aciz hissetmemiştim. Ev tutalım diyorum. Bana ordan ağzına s. cayim senin diyor. Siz söyleyin ya ben mi sorunluyum valla artık o kadar yoruldum ki. Gidip calisayim diyorum çocuğu aileme artık birakamam o kadar laf sayiyorlar ki çocuğa demefikleri laf kalmadı sevgi zaten ben kendim gormedim çocuğuma da hiç görmedim. 🥺

Arkadaşlar çok çaresizim lütfen bana yol göster misiniz?
Cevapla