Daha ne kadar açık olabilirim bilmiyorum. Ne yapılması lazım?

Kursta biriyle tanıştım. Önce bana sorular soruyordu. Ben de cevaplar veriyordum. Başka bir konuşmamız olmadı hiç. Bazen de öylesine sohbetler ediyorduk. O da sadece "merhaba, nasılsın, meşgul müsün" tarzında sohbetler. Genelde dersler üzerine oluyordu. Son zamanlarda iltifatlar etmeye, başka konulardan konuşmaya başladı. O sohbetlere hiç cevap vermedim neredeyse. Hatta ders dışında konuşmak istemiyorum fazla da dedim. Neyse ama hala sohbet etmeye çalışmaya devam etti. Geç cevap verince de kızmaya başladı. Hatta terbiyesizlik ediyorsun, neden yazmıyorsun gibi şeyler demeye başladı. Aynı kursta olduğumuz içinde engellemek falan da istemiyorum ama fazla zorluyor. Ne yapabilirim?
Daha ne kadar açık olabilirim bilmiyorum. Ne yapılması lazım?
Cevapla