Halk arasında engelli olarak sayılabilmek için illa gözle görülür bir engel mi olması gerekiyor?

Herhalde illa topal, eli kolu ya da ayağı olmayan, gözleri hiç görmeyen kulakları hiç duymayan insanlar gibi olmak lazım. Bunun haricinde metabolik hastalıklar gibi hastalıklarım dışarıya gözle görülür bir belirtisi olmadığı için kolay kolay engelli olarak kabul edilmiyoruz yani halk arasında böyle. Senin neren engelli neyin var vs diyorlar. Bunlara bir laf söylemek lazım ne söylesem acaba?

Halk arasında engelli olarak sayılabilmek için illa gözle görülür bir engel mi olması gerekiyor?
Cevapla