Türkiye’nin en evlenilesi kadınları nereli?
Türkiye’nin en evlenilesi erkekleri nereli?
Türkiye’nin en evlenilesi kadınları nereli?
Selammss
Karadenizliyim fakat konu evlilik/ilişki olunca uzak durun derim :D

#sosyetic
doğunun erkekleri batılı kadınlara iyi davranıyor. aynı şekilde doğulu kadınlara iyi davrandıklarını sanmıyorum ama :))) ben iş için ne zaman gitsem, izzet-i ikramda, saygıda kusur etmezler. ama bakıyorum, kendi eşlerine, kızlarına, aynı şekilde iyi davranmıyorlar... ilginç geliyor
Ben de farkettim onu 😄
@Ateşinvarmıı :))) evet yani basit bir gözlemle fark ediliyor
Doğulu erkekler çekici ya :D hem sarışın seviyorlar zannımca djks
Genel olarak Anadolu erkeği sarışın seviyor bu bir gerçek 🙂 Benim eşim doğulu, ben batılı.. Kıymet bilir. Memnunum
Daim olsun 🙏
Amin sağolasın. Darısı başına olsun
Yok ben istemem sjkd
İlle doğu olarak demedim.. Kıymet bilir biri olarak dedim. Nereli olursa olsun, kıymet bilsin.
@saskinomayra doğunun kızları harbi ve çok dobra o yüzden romantiklik değil çoğu zaman dürüst olmanı istiyorlar
@pars1453 doğunun kızları harbi ve dobradır buna ilişkin bir yorumum olmadı benim.
@saskinomayra doğunun erkekleri bu yüzden batılı kızları tercih ediyor batılı kızlar daha duygusal, daha naif oluyor
@pars1453 tercih konusu dışında şunu söylüyorum ben.. Ben batılıyım. Üniversite mezunuyum. İş kadınıyım. Eşimin akrabalarına gittik. Ortamda kendimi diğer herhangi birinden eksik ya da üstün tutmadım. Oturdum sohbet ettim. Bir söz söylediler, kendi fikrimi söyleyerek karşı çıktım. Bunu yaparken nezaketi ve saygıyı elden bırakmadım. Ortamda eşimin ailesinden yine üniversite mezunu, hatta bir fakültede yüksek lisans yapan bir hanım vardı. Ona davranış tarzları baskıcı, bana davranış tarzları ise saygılıydı. Bu durum, birden çok kez başıma geldi. Bir seferinde iş için eşimle bir eve davet edildim. Sofrada baş köşeye oturtuldum. Eşim dışında bana da fikirlerim soruldu ve saygı ile dinlendi. Karşı fikirler öne sürüldü. Masadaki tek kadın bendim. Neden sizin hanımlar oturmuyor rahatsız oldum dedim, ailenin en yaşlı hanımı karşıma oturdu ve durumu kendilerince düzelttiler. Şimdi ben, şahsıma karşı hiçbir ortamda saygısızlık veya aşağılama / onur kırıcı bir yaklaşım görmedim. Aksine yüceltildim. Ama aynı şeyi kendi hanımlarına kızlarına yapmadıklarını fark ettim. Şimdi hu nedir? Eşime de söyledim... Sizin erkekler okumuş batılı kadına çok saygılı ama kendi kadınlarına aynı şekilde değil dedim... Haklısın doğru tespit dedi... Umarım anlatabilmişimdir
Ege ve iç Anadolu'dur 😅
Ben Ege'de yaşıyorum. Bugün berberde şöyle bir konu geçti. Adam kızını evlendirecek damat il dışında. Berber diyor ki neden buradan bulmadın dedi. Ben dedi ayakkabının topuğuna basıp beyaz çorap giyen serseriye mi vereceğim kızı dedi 😂 Ege Bölgesi'ndeki hiçbir erkek öyle değildir tabii ki
shshs iyiymiş bu ama ve doğru
Bu çok önemli bir detaydı, bir daha olmasın 😅
Sana göre de değişir iç anadolu tutucudur, doğu katı kuralları olan, karadeniz bir tık çılgın, ege daha dini yönleri zayıf, akdeniz sıcak kanlı sen hangisini seversin demek gerek kişiye.(Genellemelerden rahatsız olmayın benim düşüncem yanlış veya size uymayabilir.)
Güzel yazmışsınız 👏
😅😅
Tutucu derken
Öyle bir yer var mı bilmiyorum😄
Aklına ilk gelen yeri yaz sjks
:D sjks
Rica ederim ☺️
Cevap
102Cevap
Bunun yaşadığımız soru ile ilgisi yok bence. gerçekten seven kişi ile evlenilir.
İlk defa bir şey yazmadan önce kim ne yorum yazmış merak ettim ve baktım
Gördüm ki çoğu insan seçimlerimden dolayı yara almış.
Ama ders çıkartmak yerine Önyargılı yaziları yazarak bazı gerçekleri kapatmaya çalışmış.
Yani yapilan hataların tekrarlanması kaçınılmaz.
Kabul etsekte etmeksekte.
Yeryüzünde kaç milyar insan yaşıyor bilmiyorum ama kaç tane kadını veya kactane erkeği tanıyoruz.
Kaçıyla oturup birşeyler paylaştık ya da zaman gecirdik.
İmkanımız ya da hayatın ve boş zamanımız elverdiği kadarıyla insanlarla tanışıp zaman gecirebiliyoruz.
Bu nedenle bu kişilerin kaçı iyi ya da kötü bilmiyoruz.
Böyle bir bilinmezlik hüküm sürmüşken bu Önyargi neden.
Hiç anlayamıyorum..
Suçum ne onu da çözemedim.
İnşallah bundan sonra hayat sizi güzel ve iyi insanlarla karşılaştırır.
Belki o zaman bazı şeyler değişmeye başlar.
Tanıdıkları ve de tecrübeyi katarak kişisel fikrimi söyleyeyim. Bizim akrabalar Kürtlerle yapamıyor. ama boşanamıyorlar da hahjahjjaç. Ama onlar yapamıyorsa ben hiç yapamam. Karadeniz zaten iptal. Ankara 'dakiler zaten pavyoncu. Üstelik maço ıyy. Karslıları ve de dayımın deyimiyle Erzulümlular asla olmaz. Beş saniye bile yanlarından durmayın kaçın. Arkanıza bakmayın ve de en yakın sağlık kuruluşuna başvurun. Bunları annesi karslı olan ve de Erzurumlu akrabaları olan biri olarak söylüyorum. Patates soğanın harmanlığı Niğde'de olmaz. babamın memleketi olan Edirne için ise olur ama iki şart yerine getirilirse olur yoksa onlarla da evlenilmez. Birincisi anası ölmüş kız kardeşi olmamış olacak çünkü Edirneliler cazgır olur. İstanbul'da olur Doğma büyüme İstanbul'da olduğum için olur.
Eş seçimi ve dogru kişi karekterlenme sonucu yöreye göre yapılması çok yanlış önce kafanızdaki erkek aldatmaz algısını atın her erkek aldatabilir kimi dahazayıff kimi daha dirençlidir ama inanın doğru kişiler ve ortam oluştuğunda tüm erkekler aldatır siz sizden vaz gecer mi onun için önemli olan bu size karşıonu tanıdığına değişimi her yörenin iyisi ve kötüsü vardır cogu erkek 2 bir kadına 1 ci sinden daha kibar davranır u 2 sine kibar 1 cinsine sadakatsiz egilimi gelir neye göre sececeksiniz yorumluycakksınız iyi bir erkek cocukların eşine sahip cıkıp ezdirmeyip evine taşıyıp üzerine düşen erkektir deger kıymet verendir bu değildir aldatmaz hüzuru mutluluğu parası olmasında degil bu erkeklerin geninde var bunu kabullenmediğiniz sürece yanlışı dogruyu göremezsiniz daha fazla acıklacam burası yetmez kitap olur
Bu konuda pek fikrim yok ya, her bölgeyi tanımam lazım buna cevap verebilmem için. Onun dışında da bölgesel etkiler tabi ki olsa da bu da genelleme olur gibi geliyor bana, o yüzden yine cevap veremezdim galiba.
Karadenizlu kadunlarla niye evlenulmez uşağum de bakayım oni? 😀
Şimdi soru sorana soru sordum diye topuğuma sıkma da jdkdkd
Karadenizli kadınla evlenilir, erkekleri işe yaramaz :D dedem söylerdi jsks çapkın oluyorlarmış falan hanımını çalıştırmaya bayılıyorlarmış
Haklı tabii :D kendini de katmıştı dedem..
Hayır o mükemmel insan aramızda değil.
@Yinelenen bende yaşıyor, ben ölene kadar, çok özlüyorum. Gözlerim doluyor hakkında konuşunca bile..
@Mrtol1453 amin kardeşim sağ ol.
Yaparsın sen kötü müsün brütüs :D sanmam
Olmuş :D “oldu mu bak bakim?”den önceki yorumu da al :D
@Edameda06 yorumunu atlamışım Dedemden laf açılınca ben tuhaf oluyorum, kusura bakma
Veeee haklısın aynen öyleler balım ♥️
@Sosyetic_SheqiiL anladım canım benim ♥️ yazmaz olaydım yine de
@Edameda06 adına soru açarım kızım :D yapma şunu
@Edameda06 affet beni Edammm diye sjjs 😅
@Sosyetic_SheqiiL sana küs kalamam zaten 😄🥰
İzin veremem buna zaten :D herkes küssün sen küsme ♥️
Bir komşumuz Trabzon, Ordu, Rize, Artvin için kız al ama kız verme derdi 😂
Ben Tokatlıyım, memleketlim olsun derim genelde ilk aklıma gelen ama Ege-Akdeniz bölgesi tercih sebebi olabilir tatil açısındanda kuzenime bakıyorum Muğlaya gelin yolladık Allah daha iyi etsin miss gibi yaşıyor kız orada..
Evet dedem de öyle söylerdi karadenizden kız alınır ama verilmez djjd
Nereli olduğunu bilemem de evlenilesi erkekleri kendimce tanımlayabilirim.
Teoman şöyle diyor:
"doğru insanı bulmak diye bir şey yok. o zaten kendini belli ediyor: duruşuyla, konuşmasıyla, zekasıyla sana iyi hissettiriyor. onunlayken hiç sıkılmıyorsun mesela; sana evinde gibi hissettiriyor. zaten evini nerede görsen tanırsın."
kadın olsun, erkek olsun, evlenilecek biri yerine "evim" diyebileceğiniz insanla bir araya gelmek daha önemli. ötesi gerçekten yok
Bir elin parmakları aynı değil. Haliyle her yerden her şey çıkar, alim de zalim de çıkar. Onun için bu tür etiketlere sinir oluyorum. Bir kaç kişinin yaptığı, şekli, duruşu o şehri etkilemez.
Bütün İzmir kızlarının güzel olmadığı gibi mesela...
Karadeniz ve Arnavut göçmeni kızlar birlikte aile kurmak için bence 👌
Kızlar içinse tartışmasız Arnavut erkekleri👌biraz kuralcı olsalarda güzel severler sadık olurlar (dip not Arnavutum) 😁😅
Kendini övme :D
Yoo gayet mütevaziyim 😂😅
Her memleketin iyi kötü yanları var ama Karadenizli biriyle olmak gerçekten zor. Hem ailesi hem de damarlarında olan o inat ruhu ile olmaz , olmuyor da :D
Bizim oranın kadınları son derece iyidir :)
Herkes kendi yöresinde takılsın diyorsun
şart değil ama ön yargılar çok yoğun diyelim
okay
İlginç bir soru yine🙂 Bunun memleketi yok sanırım. Bu kültürel uyumlu alakalı. Kız desen meşhur laf var " ev alacaksan tuğladan kız alacaksan Muğla dan " diye😁
Eh inşallah Muğla’dan alırsın mademsi :D
Genellikle tombik oluyorlar 🙂
sjs bilemem :D
🙂
Çorum. Bir kez gittim orada kaldım bi süre. Yok böyle bişey arkadaş. Kadınlarını el üstünde tutuyorlar. Bende Karadenizliyim. Hiç tavsiye etmem. Hele iki Karadenizli aynı evde. Off fena 😀😂
shjs kendini ihanet etmiş gibi hissediyor musun :D
Hayırr. Vicdanım çok rahat 😀😂
Sevebilirsin, ilişki yaşayabilirsin, zaman geçirebilirisin, aşık olabilirsin, aşkından ölebilirisin. Ama evlenmesinler yani. Evlilik başka bişey. 😉
Bak şimdi hak verdim 😃
bende çorumluyum
@Seksikimyacı doğru mu bu tezim 😀
Hayır
Yaa ben insanda bitiyor diyemiycem çünkü kan var gen var ister istemez geçiyor bir çok huy. İstisnalar da gerçekten kendini çok yetiştirmiş insanlardır. Ben trabzonluyum trabzon erkeğinden uzak durun derim. Kızları eğlenceli bence belki biraz aykırı inat olabiliriz. Erkek olarak çankırı erkeklerini hep iyimser eşine evine düşkün kibar olarak gördüm duydum çankirililar hele konuşun bakem öyle mi?
Marmara bölgesi diye sallayayım mı sjjs şahsen bende karadenizli bi koca adayı istemem hem inat hemde çapkın oluyorlar, Doğulu hiç bulaşmam kültür farkı mevcut He dışarıdan gelin aldıkları zaman o geline iyi olsalar bile yinede kafa yapıları benlik olmaz, en iyisi Marmara diyeyim djjd
Uzaylı canım uzaylı 🤣 evlenilecek erkek yok, eğlenilecek erkek var. Onlarla eğlenip atmak lazım bi kenara ndjss
Linç is loading 😌
demee öyle kız :D
O konuda hemfikiriz 😅
bir tek bakşımla içindeki yağları erititim dersin hemen evlenelim :) analar ne erkek doğrumuş senin haberin yok bak kaşrındayım işte :))
@delicoolblack defol ulan
Kağıt havlularda indirimleri takip eden sulugöz kızın kinli paylaşı mı 🤣
Vurgu olsun diye öyle yaptım, latin harf derin kullanımı
*Mu girl türkçe edebiyatı yaparken tökezleyen hatun
Karadenizden değil doğu karadenizden erkek almayacaksın. Ben bir doğu karadenizli olarak sivas ya da doğu and dan alma niyetindeyim ama finale ulaşırmıyız bilemiyorum.
Ulaşırsınız inşallah 🙏 beş parmağın beşi bir değil derler
Yere yöreye göre değil ki bu insanın vicdanı kendini geliştirmesi belki de ailesiyle alakalı yani simdi batili universiteli adam ama icinde gecmisteki anasiyla teyzesiyle ilgili sorunlarindan karisina kotu davranabiliyor.. bunlar yaşanıyor ya da babasından şiddet görmüş çocuk daha sonra babasina benziyor biliyor..
Yerle yoreyle alakasi yok yani
Önceleri hep Karadeniz tarafına ilgim vardı. şu an en evlenilesi kadınlar her yerden çıkabilir önde olan bir il göremedim.
Sonra noldu daaa
Bence bunun memleketle ilgisi yok adamlıkla ilgisi var.. Nereli olduğu değil de yüreği güzel bir insan mı, merhametli mi, vicdanlı mı diye bakmak gerek.. Adam gibi adam karekterli bir insan olmasına bakmalısınız..
Tabiki sivas😄
https://www.youtube.com/embed/6oGzXg52OlYKız ise karadeniz ve adana hem daşaklı hemde sadık oluyorlar😅
Evet Sivaaas çünkü Reynmen oralı 😬
Hmmm doğru😄
Birde tolga sarıtaş ile burak aksak var
ilk defa karadeniz demek istiyorum keödpsğsöxhsls rizeli ama dünyanın en tatlış ve kibar insanı olabilir
Niye öyle dedin acaba :D
karadenizliden kaç felsefesini uyguluyodum çünkü keöspsmdbpsödhd
djdjs yaa istemediğin ot demişler burnuun dibinde biter demişler
ama aşşırı tatlıı 😭😭😭
Evet ve espiri anlayışları mükemmel ayrıca ağızları iyi laf yapar :D
kibar, sakin, anlayışlı, asla küfür etmiyo, espri anlayışı iyi tarzı mükemmel (tarzımız aynı nerdeyse ortak giyiniyoruz), müzik zevki güzel... liste uzayıp gider lsöxlsşdbks in dj
Daim olsun mutluluğunuz 🙏☺️
Ben bir balıkesirliye aşık olmuştum evlenemedik tabii ama mümkün olsaydı evlenecektim o yüzden Balıkesir demek istiyorum.
Rakıyı seviyorlar :D
Kendi bölgesini gömen koca yürekli insan 🤣 iç Anadolu bölgesinden evlenin arkadaşlar tavsiye ederim. Ben beypazarlıyım🫶
sjsj ama öyle erkekleriyle evlenmeyeceksin ama kadınlarına laf yok 😃
Yani buda şimdi sorumu 😂 tabiki angaralılar, havası sert erkeği mert
Angara bebeleri sjdk
Ne zaman sarhoş oldun daa galdıramıooon gollarııı sjjs 😅
Ulusu ulan diye okudum shjs
Her memleketin i. ti kopuğu ve evlenilesi vatandaşı vardır derim ve konuyu kapatırım : ))
Konuyu kapatamazsın :D
Buyrun Sosi hanım sizi dinliyorum 🤔
Konuyu ben kapatabilirim çünkü ben açtım 😁
Buyur kapat lütfen : ))
Asla güzel görüş istiyorum senden jsks
Bundan daha güzel görüş olabilir mi? Tam EİG lik 😄
Bilmiyorum ama en evlenilmemesi gerekn kızları kesinlikle trabzonlu 😂
Niye naptılar sana :D
adamı madam ederler onlar o yüzden 😂
djdjd hadi ya
Benim arkadaş trabzonlu kızla evlendi adam hanımcı olmam dedi evlenince, kaybettik kendisini ağır hanımcı kendisi şu an 😄
Hepinizin sonu bu “hanımcı” olmak sjsj aha soru geldi aklıma teşekkürler
Ben hanımcıyım ztn ben kabul ediyorum kendimi sjkdddk
İzmir sanırım uzun boylu ve iyi huylu oluyorlar (tanıdıklarım da 4-5 yani sjdjd )
İzmirin erkekleride mi meşhurdu :D evet doğru ama bak
Tanıdıklarımı düşününce genele vurayım dedim ahshdjd
Neden bu konuda böyle düşünüyorsun, merak ettim? 😅
Çünkü Karadenizliyim, canlı şahitler ve örnekler mevcut hsjs
Doğulu erkekleri söyleyen var cidden şaka gibi. Onlar evlenmeden önce iyi davranır evlendikten sonra şiddet, kısıtlama vs vs günümüzde örnekleri çok fazla var. Ve Doğulu erkeklerin hepsi demiyorum ama %90 eşini aldatıyor 😅🤎
Bu konuda insanları yörelerine memleketlerine göre ayırt etmek yanlış olur. Her memleketimiz birbirinden güzel illaki memleketlerimizde iyi insanlar da kötü insanlarda vardır ve olucaktır da oyuzden bu konuda cevapsız kalmak en doğrusu olucaktir
Nedense Ege gibi geliyor , Egeli olan tanıdığımda yok 😂😂
Gımıldan gımıldan :D gımıldanıveeer
Valla evlenmek kişiler her yerden çıkarda insan bilemiyor
Evlenecek
Hani köşeden ce ee yapacak dimi sjks
Aynen 😂
Kültürel uyumla alakali ama Karadeniz erkekleri hakkında pek iyi şeyler duymadım
Duyduğun en kötü şey :D söyle bakam
Çapkınlıkları ve sinirleri
Türkiye'de evlenilecek erkek mi? 😂😂😂
Ama karadenizli erkekler iyidir iyi
Karadeniz’in erkekleri espiri falan ama takılmalıklar sadece djdk
Her memleketin iyisi kötüsü var dolayısıyla şurası burası demek olmaz. Karakter meselesi olay. Genelleme yaparsak bi takım kültür farkı var onun dışında dediğim gibi karakter meselesi
Herkes şehir bölge söylüyor da karşınıza çıkacak kişiyi şehrine göre mi hayatınıza alıyorsunuz? Yoksa kişilik mi önemli benim bildiğim kişilik de kişiden kişiye değişen bişey. Bunu da tanıdıktan sonra öğreniyorsun. Şurası daha evlenilesi veya burası daha sadık vs. bunlar safsata.
en evlenilesi erkek en evlenilesi kadın
nerelidir nicedir nerededir bilmem
herkesin kendince bir kriteri var yahu bu şehirle ölçülmez:)
Konunun memleketle bölgeyle değil de şahısların kendi karakteriyle ilgili olduğunu yavaş yavaş öğreteceğiz inşallah herkese
İnan ille ilçeyle alakası yok ya ama doğu kısımlardan uzak durun derim çoğunluk olarak (istisna olabilir) yobazlar
Evine helal ekmek getirenle evlenilir. Buradaki ünlüleri kötülemiyorum asla.
Erkekti harami helali bilsin kadında edebini
Tekirdağ, Bursa, Edirneli olabilir. Trakya bölgesi daha çok göçmenler Türkiye dışı da olabilir.(Bulgaristan, Yunanistan, Arnavut…) gibi Balkan bölgesi
İzmir erkekleri diyorum. eğitimli, özgüvenli, bakımlı, şık, çocuklara düşkün, mutfakta aşçı, ...
şu an için yalı çapkınındaki ferit bence cokkk sempatik yaa ❤️❤️
Belli olmaz hangi şehirden olduğu. Karakter önemli.
Kürt olmadın daa. Kürt olsa bile bildiğimiz kürtler gibi olmasın. Anasının tanımadığım 50 sokak altındaki arkadaşına bile yemekle memekle uğraşamam ben.
😂😂😂
İzmir Otuzbirler köyü, adamların libidosu köye adını vermiş sen anla 😂
Batı taraflar ve oraya sonradan gelenleri kast etmedim dededen orada olanla
Guney dogulular nasil oluyor? sevgilim kurt mardinli ama guney dogulu, ben yabanciyim dige cok anlamiyorum sadece turklerin kultrlerini filmlerden biliyorum. Guney dogulular iyi oluyor mu? annesi kendisi ama iyi insanlar
Mardinliler iyidir ya. Olur olur
Yöreye değil kişiliğe karaktere bakarım :))))
Aman evlilik uzak dursun yasalar hep kadınlardan yana zaten
Üsküdar/İstanbul. Kesinlikle doğru biliyorum, kendimden biliyorum 🤭
Buna cevap verebilmem için tüm bölgenin erkeğiyle evlenip denemem gerek
Memleketim ve yaşadığım yer olan egrnin birçok ili olur
Türkiyede evlenilecek adam çok KARADENİZ DAHİL ancak evlenilecek kadın pekte kalmadı.
Gerçekten Karadeniz dışı her yer olabilir sanırım ahshsn özür dilerim Karadenizli erkekler
Gözlem
Herkes kendi yetişme tarzına yakın kişilerle evlenmeli 🎈
Adam adam olduktan sonra nereli olduğunun ne önemi var acaba?
Laz erkeklerini beğeniyorum da onlar bana gelmiyor fjfj trakya diyorum
çok batılı olunca cıvık oluyor. Ankara olabilir
Balıkesirden çıkar en en en evlenilesiler 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?