Okuldaki rezil ve aklimiza kazinan anılarınız?

Bizim hic dururumumuz iyi değildi ya herseyden herkesten geri kalırdık bikere kermes yaptilar bende hic bilmiyorum hayatimda görmedim herkes biseyler hazirlamis dagitiyolar falan bende sandim ki parasiz dağıtıyorlar kadinin birinden kurabiye alabilir miyim dedim parasini isteyince şaşırdım parayla mi dedim tabagi çekti aldi geri mal gibi kaldim onca insanin icinde cok uzulmustum sonra okuldaki hicbi kermese gitmedim zaten uff bide ayakkabı alamadigimiz icin deli gibi yagmurda babetle gidip gelmem vardi insanlar hep soruyodu neden bot giymiyosun diye rezillikti. Sizin neler var
Okuldaki rezil ve aklimiza kazinan anılarınız?
Cevapla