Hayırsız evlat olmaktan korkuyorum. Hayırsız olmamak için ne yapmalıyım?

Annem&babam da evlatlarına karşı çok iyi. Şu an 22 yasındayım fakat ileri de annem&babam bakıma muhtaç hale gelirse onlara bakmak istemeyen evlat olmaktan korkuyorum.

Evlenirsem eş ve çocuk sorun değil zaten, hayırsız evlat olmazsam, çoluk çocuğu dahi bırakırım.

Şu an düşüncem "anne&babama ne olursa olsun bakarım" diyorum ama ileride ya değişirsem?

Ben anne&babasına, çocuğu/eşi tercih eden hayırsızlardan olmak istemiyorum.

Eş, çocuk bir daha olur nasılsa.

Hayırsız evlat olmaktan korkuyorum. Hayırsız olmamak için ne yapmalıyım?
Cevapla