
Selamlar... Kar yağmasını heyecanla bekliyor musunuz? ❄️☃️

Selamlar... Kar yağmasını heyecanla bekliyor musunuz? ❄️☃️
Evet En son 3 Mart 2022 de yağmıştı kar yağışı o güzel manzarayı çok seviyorum 🌨️❄️




#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Karla bi heyecan bağım yok. Olursa olur olmazsa fazla ilgi alanım değil.
Yağmur öncesi çıkan o şimşekli, gökgürültülü, rüzgârlı fırtınaların tiryakisiyim bir tek. ⭐😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Kar yağmasını heyecanla bekliyorum. Dünya tertemiz görünüyor. Işıklar, filmler, müzikler çok daha farklı hissettiriyor. Hoş bir havası oluyor. İçimdeki çocuk kendini belli ediyor. 😌
Kar yağmasını çok seviyorum, aklıma Harry potter geliyor. mutlu oluyorum biraz. hem duygusal hem güzel, sanki sihirli bir atmosferi var gibi ❄️☺️
Işıklandırmalar ile çok güzel oluyor sokaklar. 😊
Evet knk özellikle renkli ışıklar :)
Kesinlikle. 🌸
Cevap
14Cevap
Kar yağınca ağlıyorum ben ya niye bilmem, çok seviyorum. Ankara 'ya taşındım soğuk diye, şehre kar yağmadı geçen sene :D
Bugün sabah bi işim vardı çıktım, hava -2'ydi :D -2'de kar yağmalı bence, ayıp ediyorlar...
Evett umarım öyle yağar ki dışarıya adım attığında batarım
Beklemiyorum bahçede bakmam gereken sokak hayvanları var.
Hayır , yağmur ve kardan nefret ederim. Doğa kanunu gereği yağmak zorunda ondan boyun büküyorum 😒
Kar yağışını sevmiyorum şiddetli fırtına ve yağmur yağması lazım ama
İzmirde yaşıyorum buraya kar yağmıyor keşke yağsa
İstanbula yağan kar ayakkabımı bile geçmediği için yağsada yağmasada farketmiyor. Ankaralılar şanslı
Hayal ettiğim/aslında olan
Beklemiyorum çünkü buraya hiç kar yağmıyormuş.
ilkbahar gelsin.. sevmiyorum ben bu havaları 🙄
Beklemiyorum yağmıyor bize ://
Yüzlerce göz ile bekliyorum diyebilirim...
Bize yağmaz ama olsun beklerim
kış mevsimini sevmem 😕
Beklemiyorum sevmiyorum kışı
Kar severim ama üşümeyi sevmiyorumm
Evet çok seviyorum yağsın 😌
Heyacanla degıl ama yağarsa sevınırım Asyalı
Kış mevsimini sevmiyorum.
Yağsa ne olacak evden dışarı çıkamıyorum ki
evet. mümkünse hafta sonu yağsın. :)
Kangren olmayı özlemedim sjskxj
Yağdı zaten bişi hissettirmiyor
Evet tabiki
Evet 😍
Hayır beklemem için bir sebep yok
Evet bekliyorum
Evet
doguya yagdi zaten
Buraya kar yağmıyor
Heyecanla beklemiyorum...
Hayır beklemiyorum.
Evet
Hayır
İzmir'e yağmıyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?