Herkes beni bırakacakmış gibi hissediyorum ne yapabilirim?

Sadece arkadaş çevrem olarak onlar için önemli olduğumu biliyorum ama sanki onlar kendi aralarında birbirine daha çok değer veriyormuş gibi onlar için aşırı yetersiz hissediyorum kendimi benden soğumamaları için onların her istediğini yapmaya çalışıyorum bi tanesinin beni aşırı terslediği zaman oldu ben aynı şeyi yapamadım tek istediğim benden asla vazgeçmemeleri mesela bir tanesinin en yakın arkadaşıyım profilimiz bile ortak ama kendi eğlenceği bi aktivite olduğunda ben sevmesem bile seven kişiyle bi şekilde yapar onu ben mi nankörlük ediyorum bilmiyorum ama bazen onlarsız kalmaktan çok korkuyorum sadece

Herkes beni bırakacakmış gibi hissediyorum ne yapabilirim?
Cevapla