Akraba erkekle evde yalnız kalmak sorun olur mu?

Ben başka şehre taşınıyorum. orada da tanıdık iki akraba var. Abi/kiz kardeş yasiyorlar. Akrabalar, annemler falan ayarlayalim, kabul ederlerse düzenini kurana kadar onlarda kal dediler.

Cok kalma niyetinde değilim. Ev bulur bulmaz yanlarindan ayrilirim. Sağolsunlar kabul etmisler, buyursun gelsin demişler. Simdi bu erkek olan doktor. Kiz kardeşi de eczacilik kazandi ama dondurmus. Tekrar sinava hazırlanıyor tıp için.

Kizla konuştum odada beraber kalir ederiz diye. Ben sabah cikiyorum, kutuphanenin kapanma saatine kadar ordayim ve ders calisiyorum, evde calisamiyorum. beni pek evde göremezsin, uyumadan uyumaya geliyorum, sen benim odaya yerleş gönlünce. Sorun yok dedi.

Yani ben abisiyle yalniz kalacağım gun içinde. Abisi de çalışıyor ama belli saatlerde eve geliyor sonuc olarak.

Kardesi ben olmuyorum evde diyor. Aileme demedim bunu. Yani o oglan tek olsa yollamazlar. Kiz var diye yolluyorlar. Bir sey olacagindan degil ama ne bileyim. Yan yana yalniz olmamiz ne kadar dogru olur? Gidecek baska yerde yok.

Anında da ev bulunmuyor ki yoksa direkt kendi evime gecerdim. Bu erkek akrabaya da dedim. Ben gelmeden birkac ev baksan diye. Olur, vaktim oldukca araştırırım, sen gelince de beraber bakariz dedi ama ev konusunda ses yok.

Akraba erkekle evde yalnız kalmak sorun olur mu?
Cevapla