Annenin görmemezlikten gelmesi?

Annem hiç olmadı, manevi bir annem var ama; bayram da seyranda ya da en ihtiyacım olduğu zamanlarda görmemezlikten geliyor yok sayıyor... Görmesini, fark etmesini bekledim görmedi... Bugün de sevgisine sıcaklığına o kadar ihtiyacım vardı ki yazdım gördü mesajımı ama cevap vermedi... Anneler gününde illustrator üzerinden resmini çizdim 3 hafta uğraşıp gittim çıkarttırdım çerçevelettim birlikte ilk defa anneler günümüzü kutlarken vermiştim çöpe atmış, doğum günlerinde en pahalı çiçek buketlerinden aldım, kolyeler aldım kızdı... İyi ki varsın diyipte, seni çok seviyorum diyipte, annenin kuzusu, oğlum vb. diyipte böyle yapınca insan kendisini hiçmiş gibi görüyor... Kaç yaşında erkek adamım tek başıma büyüdüm bu yaşlara geldim hiç ağlamadım ama şimdi ağladım tek başıma... Kırıldığımı nasıl söylüyebilirim ne yazmalıyım

Annenin görmemezlikten gelmesi?
Cevapla