Mamak ve Konya'da hayvan katliamı var. Niye hicbisey yapılmıyor?

Görüntüler dehşet verici ve gerçekten insanın katil olma duygusunu tetikliyor. Neden hayvan hakları yok. Neden?
Mamak ve Konya'da hayvan katliamı var. Niye hicbisey yapılmıyor?
Cevapla