Hayat yaşam enerjim nasıl geri gelir😔?

Arkadaşlar durumum çok kötü hep ağlıyorum hep uyumak istiyor yaşam enerjim hayat enerjim hiç kalmadı hiç birşeyden zevk alamıyorum arkadaşlar 😔Allah affetsin 1 kere int^hara kalkıştım hap içtim ama ölmedim. yani şöyle bir durumdayım param var harcamak istemiyorum güzel bir bölümde okuyorum gitmek istemiyorum arkadaşlarım var buluşmak istemiyorum hep uyumak istiyorum psikoloğa mi gitsem hap falan vermesin ama 😔annem bile dedi neyin var noldu diye

Hayat yaşam enerjim nasıl geri gelir😔?
Cevapla