Kardeşlerim sizlere bir şey danışmak istiyorum?

21 yaşında genç bir kızım. Bu yaşıma kadar çok zorluklarla geldim. Hastalıklar, sorunlar bir türlü bitmedi yani anlayacağınız. Tam tesettürlü biri değilim ama nerdeyse 1 senedir girmek istiyorum nasip olmadı bir türlü. 2 hafta önce çok büyük bir günaha girdim ve çok pişmanım. Kaç gündür kafayı yemek üzereyim dini şeylere yönelmeye başladım daha doğrusu karşıma çıkıyor yani özel olarak aratmiyorum. Tövbe ettim Allah'ım beni affetsin bir daha bu hataya düşmeyeceğim inşallah. Bilmiyorum ama galiba günaha girdim diye vicdan azabı çekiyorum ve bu sebeple artık Allah'a yönelmem gerektiğini hissediyorum ve düşünüyorum. Günaha girmeden önce de niyetlenmiştim kuran kursuna gidiyordum ama bir türlü tam tesettürlü olamadım. Rabbim bana tam kapanmayı nasip etsin. Çok günahlarım af diliyorum vicdan azabı çekiyorum ne yapmalıyım ne öneriyorsunuz? Dua ediyorum tevbe de ediyorum ama bir türlü ibadet edemiyorum ne yapmalıyım

Kardeşlerim sizlere bir şey danışmak istiyorum?
Cevapla