Yani diyorum ki, iş mi 🤔 aşk mı 🤔
( Bir tanesini seçme şansınız olsa )
Yani diyorum ki, iş mi 🤔 aşk mı 🤔
( Bir tanesini seçme şansınız olsa )
işim çok şükür oldu sırada aşk ♥️ , sonunda evlenebileceğim , güvene bileceğim bireyleri ben anlatmadan hisedebilecek , sorunlarımı hayatımı paylaşabileceğim birisini o kişinin de artik eşim olmasını istiyorum doğru insanla sevgili olup onunla eş olmak isterdim.
Cevap
24Cevap
Sevgili isterdim
İşim var da ne oldu sanki, mutlu muyum, hayır. Şeytanla anlaşma yapabilsem işimi feda edip sevgilim olsun isterdim.
Vayy 😄
İş olursa önüne rahat bakabilirsin...
Birine Söz verecek isen tutmasıda kolay olur.
Nasıl yani
işi seçerdim çünkü iş varsa para vardır parada hareket ve imkan demek her türlü amaca hareket gücü ve imkan sağlar
İş olsun.
Şimdi de iş var, aşk yok.
Olur inşallah, iş daha önemli bence
Yaniii. Geçinmek için gerekiyor
Aynen
Bu zamana kadar çalıştık ne oldu😏olacaksa aşk olsun aşk yoksa kopsun kıyamet
Önce işim sonra sevgilim olsun isterdim çünkü işsiz bir erkekle hiçbir kız sevgili olmaz
Sevgiliden, aşktan ziyade beni gerçek anlamda sevip sayacak hayırlı bir eşim olsun isterim. Benim için işten daha önemli bu.
sevgiliyi napcam a*k. ortalik kiz dolu zaten. benim hedeflerim var. tabiki hedeflerimin olmasini istwrim. kadin ikinci planda.
İsim var ya şişkoletta o yüzden aşk diyorum peki ya sen
İşim var seçmek kolay oldu :D
Ama soru olmasaydı şeklinde sorulmuş 😏
Haklısın bence
işim var zaten :D
Olmasaydı
İşi olmayanın yanında sevgili durmaz
İşim olsun isterim
İşten yana kullanıyorum hakkımı.
Önce iş dedim oldu çok şükür şimdi eş diyorum
İsim olsun. Sevgiliye yük olmak zordur
İşim. var ama olmasada yine işi seçerdim
Tabikii iş bu sorumu djdj
İşi seçerdim..
iş daha önemli bence..
Hangisi mutlu ediyorsa o.
İşim var aşk diyorum
İş tabi ki
İş tabi aşkın ayku
Sevgilin naber
İş var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?