Ateizm nasıl bir tehlike içinde olduğunun farkında mı?

Bu bir uçak

Ateizm nasıl bir tehlike içinde olduğunun farkında mı?

Her parçanın bir görevi vardır ve düzgün şekilde işlemesi sağlanır.

Ateizm nasıl bir tehlike içinde olduğunun farkında mı?

Bu kadar karmaşa ve görevi olan parça tek bir amaca hizmet eder. İçindekileri hedefe hızlı şekilde uçarak ulaştırmak.

Alanında uzman bir çok mühendis fizik kitaplarını esas alarak her paçayı özellikle inşa etmiş ve birleştirerek yıllarca deneme yanılma ile şimdilik bu son haline getirebilmişler elbetteki geliştirmeye devam edeceğiz insanlık olarak.

Bu uçağa baktığınız da sizde bir sahibi olduğunu düşünürsünüz. Düz ve basit mantıktır.

Ateizm nasıl bir tehlike içinde olduğunun farkında mı?
Ateizm nasıl bir tehlike içinde olduğunun farkında mı?
Ateizm nasıl bir tehlike içinde olduğunun farkında mı?
Ateizm nasıl bir tehlike içinde olduğunun farkında mı?
Ateizm nasıl bir tehlike içinde olduğunun farkında mı?

Şimdi İnsana bakıyorsunuz

Dünyaya bakıyorsunuz

Evrene bakıyorsunuz

Her yerde işleyen bir düzen ve parça var. Bir de bu parçalar birleştiğinde ortaya çıkanlar var.

Bilimin görevi açıklamaktır asla şu şöyledir bu böyledir demez. Var olanları açıklar ve çekilir.

Şey gibidir Uçağın Rehber klavuzu var. Parçaları anlatır.

Bilim de budur Evrenin klavuzudur anlatır sadece.

Şimdi öyle bir taraf var ki

Bu klavuzu kendisine "Yaratıcı yok" demek adına kullanıyor.

Nasıl mı?

"Aa bak yıllar önce patlama olmuş bak gördün mü"

Şimdi sorumuza gelelim

neden tıpkı Uçağın kendi kendine oluşabilme ihtimali gibi Evrenin de kendi kendine oluşabilme ihtimali baz alırsak

O ihtimal zinciri karşısında Uçağı Üretenin olduğuna inanıyorsun da

Evrenin kendi kendine tesadüf eseri oluşabilme ihtimali çok daha yüksek iken Evrenin tanrı tarafından oluşturulduğuna inanmıyorsun?

Çünkü olayın aslında arkadaşlar Tanrı var / yokturla alakası yok.

İnsan nefis sahibidir nefsi ihtiyaçlarını herhangi bir kısıtlama olmaksızın gerçekleştirmek ister.

Bunun önünde bir engel var. Din.

Din bazı davranışları kısıtlar.

Peki bu engeli aşmak için elimizde neler var?

1. Açıklama klavuzu (Bilim)

2. Yakıştıramadığınız olası olaylar (Patlama sonucunda ağır yaralanan ölenler, bebeklerin dahi başına gelen şeyler, vs. vs.)

Bilim der ki ben şu şöyle oldu bu böyle oldu demem, uçağın parçalarını açıklar gibi evreni açıklarım, bu kadar olasının nasıl gerçekleştiğini bende anlamam ama süreç böyle işliyor evren için derim.

Yakıştıramadığınız olası olaylar da der ki İnanmayan için aa bak tesadüf işte gördün mü

İnananlar için bizim gözümüzde dehşet gibi gözüken şey ya aslı astarında değil ise

ya bir nedeni ve tıp kı tüm o patlama döngüsünün (dehşet bir olaydır bigbang) oluşması gibi işin sonunda ortaya güller çıkıyorsa güzel ve hoş şeyler ortaya türüyorsa?

İşte bu yüzden inanlarda imtihan, sabır der.

Sorun ateist olmanız değil arkadaşlar sorun ateist olma sebebinin ana kökeninde yatanlar ve bahane olarak sunduklarınız.

Tanrının varlığı evren gibi puzzle resmini tamamlayan en büyük parçadır bunu anlamaya başlamanız gerekiyor.

Ateizm nasıl bir tehlike içinde olduğunun farkında mı?
Cevapla