Biz mükemmel bir mekandayız ve alkollü birşeyler içiyoruz 💅

Biz mükemmel bir mekandayız ve alkollü birşeyler içiyoruz 💅

Karşında bir erkek kişisi var ve beyaz gömlek mi giymiş o 🤓 kısçe ben manita yapmadan başıma birini enişte yaparsan seni boğarım sjjs
Saçmalama kız beni biliyosun buzlar kraliçesi modundayım erkekler sadece arkadaşım olabilir ayrıca sen manita yapmadan ben yapamam önce sen abla xnncnc
Mükemmel mekandaki alkollü bir şey içen hatunları keserek
Cevap
23Cevap
Afiyet olsun bugün film izledim
Teşekkürler
Alkollü bir içeceğin olduğu mekana mükemmel diyor Allah'ım ya. Dikkat et harama bulaşan in mutluluğu çok surmez
Dikkat et kimsenin hayatı da kimseyi ilgilendirmez :)
Deniz yıldızı batağına düştüm iki gündür onu izleyip maziyi hatırlıyorum 🙄
O dizi oynadığında ben çocuktum 😅
Ben 9-10 yaşındaydım 😅
Tabi o zaman aklım ermiyordu izlesem de şu an izlesem bi çok şeyi çözerim ama hiç bulaşmak istemiyorum sonra alışırım tüm gün oturur izlerim ahxncn
Ahxnx ben youtube da görmüştüm banu saçını annesine ütületiyodu aklımda o kaldı
Afiyet olsun size efendim ben de evde geçirdim.
İyi geceler size.
Size de
Bu hafta fazla bir şey yok uyudum çünkü sabah işten geldim.
Ama önümüzdeki hafta birşeyler olacak.
dünya kupası açılış maçını ve masterchef'i izledim
Çok güzel 2 bayan masada eşlik edince masamızın enerjisini değişti güzellik kattılar.
Afiyet bal şeker olsun ben gündüz 2 ye kadar uyudum ve şu an yine işe gidiyorum
Bugün dışarı çıkmaya üşendim. Evde kalarak PlayStation 4 oynayıp 2022 FIFA Dünya Kupası turnuvasını seyrettim.
Afiyet bal şeker olsun canım. Ben sensiz geçirdim ne yazık ki 😢
Ormana yürüyüşe gittim… 🍁
Süper
Oh afiyet olsun
Teşekkürler
Evdeyim çay içiyorum
Sizede iyi eğlenceler
Teşekkür ederim
eheheh film çay sigara mük
Mis
taabi ehehe ne sandın
Pubg oyna buraya gir pubg oyna buraya gir
Benim de depolama alanım doldu giremiyorum pubga
Google Yedekleri kullan resimleri sil
O nasıl oluyor
Temizlik yaptım
Kolay gelsin
Teşekkürler
Kahvede okey oynayarak
sıradan bi gun olarak gecti.
Vaooov ne kadar havalısın
alkol içiyorum
Afiyet olsun
sevgilinlesin herhalde :D
sizede :) ben şu an viski bitirdim rakıya geçtim
Afiyet olsun sana da o zaman
saol
Masterchef izleyerek
Uyuyarak
okulun baslayacagini farkina vararak stresli
Temizlik yaparak.
Yataktan çıkmadım
Vizelere çalıştım
süper geçti...
Disardaydim
Hiçbir şey
İçin güzelleşin
Mutlu sonlu sanırım
Calisiyodum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar