Bel altı şaka yapan erkek özür dilerse niyeti ciddi midir?

Bir cocukla tanıştım. 2 haftadır konuşuyoruz ciddi gibi duruyor ama arada bel altı şakalar yapıyor. Örnek vereyim. Geçen gün kadın 9 ay bir bebeği karnında taşır çocuğun üzerinde hakkı çoktur dedim. O da bana brnde spermi testislerimde 30 senedir tasiyorum dedi. Ya da bir fotoğraf atmış. Üzerinde çocuğun biri beyler sevgilimle sevişirken boynumda iz kaldı napmaliyim tarzı bir espri yazıyordu. Haa bunları o anda konu açıldığı için söylüyordu. Bende artik konuşmak istemiyorum dedim. Bel altı şakaları söyledim. Özür dilerim bir daha yapamayacm kötü niyetli değildim dedi. Sizce samimi mı? Özür diledi daha o konuyu açmam dedi
Bel altı şaka yapan erkek özür dilerse niyeti ciddi midir?
Cevapla