Okulda maddi açıdan ve tip olarak çoğu kişiden üstte olmama rağmen kimse benimle arkadaş olmak istemiyor, neden sizce?

Maddiyat olarak da tip olarak da konum olarak da statü olarak da toplumda dışlanılacak bir özelliğim olmamasına rağmen ortama girdiğimde tanıştığım kimse bir daha buluşmak istemiyor kızı da erkeği de sizce neden olabilir 1 buluşmadan sonra istenmiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Bahar candana benzetiyorlar
Okulda maddi açıdan ve tip olarak çoğu kişiden üstte olmama rağmen kimse benimle arkadaş olmak istemiyor, neden sizce?
Cevapla