Ben kolayı gazlı içeceği bıraktım normalde günde 2 litre içiyordum 15 günde yarım bardak kola içtim sadece.🤦🤷

Ben kolayı gazlı içeceği bıraktım normalde günde 2 litre içiyordum 15 günde yarım bardak kola içtim sadece.🤦🤷

Bağımlı olduğum tek şey sensin ❤️❤️❤️
Bende kendimin bağımlısıyım 😎
Cevap
19Cevap
Sigara var sadece abla
Keşke onu da bıraksan cildin güzel hiç sigara içen bir insanın cildi yok sende
7-8 aydır içiyorum abla maalesef
Hergün 8-10 bin adım atmak haftada bir hali saha maçıydı bir arkadaş kalp sorunu çıkınca bıraktık.
Birakma kurtulma yok ama azaldı tek tüke indi sadece abur cubur cok fazla vardi onun hairicinde yok
Hamileyken kola alkol ve sigarayı bırakmıştım. Şimdi tam gaz devam.
Hamileyken kolayi yarım bardak içiyordum günde azaltmıştim şimdi bıraktım
Keşke başlamasaydin kaç yaşında çocuğun?
Sen içmeyeceksin de kim içecek kardeşim en korktuğum acı evlat acısı Rabbim sana sabır versin 😔
Amin kardeşim
Bira hergun kırmızı Tuborg 15 tane içerdim şimdi birtane bile yok
Yuh sende sarhoş mu geziyordun
maalesef sarhoş olamıyordum sorun orada ben neden sarhoş olamıyorum derken fazlada çıkmaya başladı wiski bira vs olmaya başladı baktım bana zarar bıraktım
Ben alkolu bir kez aldım 17 yaşımda idim çok sarhoş olmuşum bir daha içmedim keseye de zarar üstad
Sorma fazla zarar hastaneye gittim ben sarhoş olmuyorum diye hshshs şaka gibi değili istiyorum sarhoş olmak değerler vs derken dediler bağışıklığın gereği olmuyorsun hshs özele birde en güzeli sağlıklı yaşam 10 yıl içtim ki ev alırdım gerçekten zarar
İçmiyorsan artık ne mutlu sana biriktir
ona vereceğin parayi daha genciz alırsın
Aldım zaten çalışma ve dükkan sahibiyim yurt dışı vs işler yapıyorum ama keşke icmeseydim yani şimdi gençler özenti oluyor ama ne bileyim oldu işte sağlıcakla kalın Allah'a emanet olun 🙏
Sende 🙋
Sigara var dün acaip canım sıkıldı 6 şişe bira içtim
Uykuydu. Artik saat 10 11 lere kadar uyumuyorum hep sabah 6da kalkiyorum, daha iyi hissediyorum.
uyanir uyanmaz bir dis sarimsak. iki su bardagi su ve turk kahvesi
Alkolü eskiden çok sık tüketiyordum şimdi arada sırada canım istedikçe içiyorum.
Bilgiye bağımlıyım mesela ama kurtulmaya niyetim yok.
İyi ki bırakmışsın. Bende çayı seviyorum. Döneri severim.
Ben de kola bağımlısıyım. İyileştikten sonra devam edicem ama 🤣
Neyin var ablam?
Geçmiş olsun kardeşim kendine dikkat et
Benim içinde ama spor yapıyorum bitanem be yoksa içim gidiyor kalk gel İzmir e abla kardeş dibine vuralım 😂
Başımın üstünde yerin var kardeşim
Acılara bağımlıyız gardaş, benim yaşadıklarımı kimse yaşayamaz.
Her insan kendi içinde bir romandır ve herkesin acısı kendine ağırdır
Herkesin acısını bilmem, ben akıl hastanesinde yatarken annem deli gibi bakıyon diyordu yüzüme karşı, ayrıca çocukkende çok acı çektim ben, en son intihar düşündüm bu son senelerde ama edemedim.
Aşağıda bir kardeşimiz var evlat acısı yaşamış yeryüzünde ki hiç bir acı evlat acısından büyük değildir.
Güldürme beni, ben baba acısıda yaşadım evlat falan sanki farkı var, sen bu konuşmaları benimle yapana kadar izmirli kızlara otuurp akıl verseydin, izmirlisin demi, 2 si benim peşimde kuşuyordu, beni doğuran 70 yaşındaki kadın bile benim senin kadar dayanıklı insan hayatımda görmedim dedi, o gelmiş evlat acısı yaşamış falan, evlat acısı yaşadığından benden büyük, hem yaş hem ruh olarak, elinde bir tek rakı bardağı var. Acıları rakıyla atıyor.
Hem büyüklüğün ölçüsünü sen koyamazsın normal bir insansın, ben seni tanımıyorum da bu konuşmaları benimle yapma, ben daha hiçbir türk kızında güvenmiyorum da yanımada koymuyorum, oturur bu konuşmarla kendi başınıza yaşarsınız, yarın annem ölse sokakta kalacağım elinde rakı bardağı olan çok feci gülümsüyor, kola alkol sigara tam gaz devam yaşıyor, benim yaşadıklarım kadar yaşı bile yok. Ben ona ne diyorum o bana ne diyor, ayrıca referans gösterme bana başkalarını, örnek yani. Hiç umursamam, ben askerde aynısı yaptım, sıkıntı oldu başıma. Haydi güle güle izmirli hanım, çeşmede bir İzmir kadın var umarım bana yaptıklarının aynısını yaşasın evlat falan bilmem yani acı acıdır bazen, by by
Sen tedavi ol kardeş durum vahim.
Meme bağımlılıktan sayılıyor mu acep
Bilemedim acep sayılır mı
Çok var bağımlılığım
Mesela?
Alkol, sigara, filmler 🫠
@Şehzade81 hahaa
Yok bir bağımlılığım
Var evet ama diyemem burada utanırım
Bağımlılığım yok var olanlar düşünsün
nescafe ve sigara brom :)
KizlarSoruyor
Kısmen benimde
Kurtulmam lazım
Bağımlı olduğum bir şey yok şükür
Ne mutlu canım
Yohh
Ne güzel ne mutlu sana
Kahve
Stalk, hayır.
Bu ara noodle
Tadını dahi bilmiyorum 🤦😂
Gunde 4 paket falan yiyorum😄
Tadını tarif edebilir misin peki çubuk makarnadan farklı mı?
Olay baharatta bitiyor tamamen, tavuk ve et bulyonlar var ya hani, ona benzer bir aromasi var. O yedirtiyor insana
Bağımlılığım yok
Soguk baklava
Çok severim güzelde yaparım ama spor yapıyorum yiyemiyorum 🤦
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar