
Geçmişten günümüze insanlar mutlaka sığınacak biat edecek çeşitli meteryaller aramışlardır.
Kimileri kendi yaptığı putlara, kimileri vahşi hayvanlara... siz olsanız neye tapardınız?
Sanırım ben suya meylederdim 😃😃😃

Geçmişten günümüze insanlar mutlaka sığınacak biat edecek çeşitli meteryaller aramışlardır.
Kimileri kendi yaptığı putlara, kimileri vahşi hayvanlara... siz olsanız neye tapardınız?
Sanırım ben suya meylederdim 😃😃😃
Yanlış anlama ama sen hala o dönemdesin belli ki bu soruyu sorduğuna göre ayrıca hayvana tapmıyorlar onlar sadece kutsal olarak görülüyor. Nasıl ki bir Kuranı Kerime tapmıyorsak aynı öyle.
Bi bot da biliyor bak seni qhshdhhd
Cevap
12Cevap
Ateist olduğum için kimseye ayda dine tapmazdım. inançsız olurdum yine.
Öküze tapmazdım o kesin. Tanrısını yer mi insan ya 😂
Hz. İbrahim Allah'ı nasıl bulduğunu Bakara Suresinin ilk ayetlerinde anlatılır. Ben de bu şekilde yine Allah'ın varlığına ulaşırdım.
Çayı bulan adama 😃
Tavuğa tapardım ben de 😄😄😄
Onlar helvalarını yiyor ama haksızlık fkgkg
Olmaz ihanet sayılır fjfjg
Ben bir şeye tapmazdım herhalde. Kendime taptırmaya çalışırdım milleti 😂
Şu anda bile bir çok şeye tapılıyor. Mevki, makan, şan , şöhret, para gibi
Benim zamanımın suanki durumumu ajansının sıktınız sıra bendee
şu an da da tapılıyor heykellere hemde bu ülkede
Kimseye tapmazdım
Güneş olabilir ya da toprak
Kadına tapardım
Cahiliye dönemi bitmedi ki
Gökyüzü ya da oksijen. d
Bu gorselde ataturkculere gonderme var bence
Hiç birine
Sufleye 😍
Bunu kestiremem
Allah'a tapardım
aklıma bile gelmezdi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?