Günah olmasaydı neyi yapardınız?

Günah olmasaydı bir de korkmasaydım, sanırım intihar ederdim. Çünkü şu aralar aşırı değersizlik duygusuyla boğuşuyorum.. Biktim bu durumdan

Günah olmasaydı neyi yapardınız?
Cevapla