Başlıkta yazamıyorum bütün srfsiz beni buluyor burada artık s.. gidin yaaa cildirdim
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Sorma beni de buluyor
Kendıne sefkatlı sevgı dolu olmayı dene dıedır
Kudir beyer ol
Kahrol przvk
La havle vela kuvvette ;;(((
Fasist seni
Narsist sadist
Hain gavur kendine bak dinsiz imansız Çok yaşa zindik
Gbe
Ulan adresini ver seni kesip öldürmeye gelicem leşini köpeklere vericem
Birileri seni kızdırmış fena
Evet cok
Ne oldu anlatmak istermisin sarkintilikmi yaptılar size
Hayır yorumlarda saldırma
canım sende hoşuna gitmeyen yorumları okuma okuyup sinirleniyorsun bak. kendine zarar veriyorsun lütfen biraz dikkat baktın köyü yorum okumadan geç
Birde küfür yazmışlar
niye ama sen biseymi yazdın sorumu sordun şu olayı bir açarmisin
Başka bir sorumdada az önce serefszin biri vardı birde tüm kizlar aynı yazmış birde küfür etmeye başladı az önce kötü şeyler yazmis
bazıları biliyosun karı kız peşinde her yazılanı burada kafana takma arkdsm valla hergun sinirlenirsin sarkintilik yapanda çıkar küfür edende sen kötü yorumları okuma okursanız cvp verme beni dinle
Takmıyorum da tanımadığı biei hakkında kötü söz yazıp çamur atmaya çalışıyorlar birde küfür yazıyorlar bunlar insan değil gerçekten ya artık cevap vermicem
Evet insan olsa sence karsindakinin bir bayan olduğunu düşünüp küfür yazarmi kötü yorumları okuma çapsız bırak
Okumuyorum karşıma çıkıyorlar neyse sıkıldım
😃 tamam bide ben skmayim cnni senin sonra hepsinin yüzünden komple bana patlarsin sakın ol
Hepsi gebersin onlarinn
Amin inşallah.
Amin 🙏🙏🙏😒😒😒
Hadi uyu biraz olsun sakinlestin bak. sonra uzun uzun konuşuruz istersen şimdi hazır sakınsın yat dinlen biraz
Tamam hakkisin uyuyorum şimdi biraz oyun oynadimmm sakinlestimm gibi şu an olur konuşuruz.
Tm. iyi geceler hadi Allah rahatlık versin.. Bende 2 saat sonra eve gidip yaticam şimdi işteyim sen dinlen şimdi
Naber şampiyon nasıl oldun bugün iyimisin iyice. yatistin mi
İyi sayılırım dün çok sinirliydimm geç yattimm pubg oynadimmm savaa
Çok yatişmadim
düne göre iyisin ama :)) bak hissettim valla dün neydin öyle kız ates puskuruyordun resmen bende yeni kalktim tuzlaya ordan kartala gecicem Bi çay içmeye
Dün baya sinirliydimm bugünde sinirliyim aslında sinirim geçmedi hala biraz var anladimm afiyet olsun iyiyim ama hep bir sınır edenler çıkıyor 😠😏😏
Sen biraz sakinleş bence hergünnhergun sinir valla. hasta olursun bak :) kimseye sinirlenme tsk ederim bu arada
Bu gidişle olucam gibi 😏 sinirleniyorum evdeki mallar bile sinir ediyor
Habhabha evdekileri bari takma kafana yavru ceylan valla böyle bır òmür gitmez :) sinirlenince pubg mıdır pobjimidr onu oyna
Evdekilerde ayrı sijlnir ediyor :( kaçıp kurtulmak artık çok şanssızım evet bitmez keşke bitsee oynuyorum ordada sinirleniyorum
anladgim kadarıyla agresif birisin saati sorsak döversin bizi he :)) ben seni normal hake getrcem terapiye başlıyoruz hazır ol bundan sonra birine sinirlenince bana saydır dök içini küfür de etsen sknti yok :)
Evet biraz öyleyim sinirli ama sakinde yapım vardır evet sinirlenirsem dovebilirimm ☺️ ama siz gayet birine benziyosunuz o yüzden size bişe yapmam ama hadsiz kişiler oluyor bazen teşekkür ederim terapimi yapıyoruz
Kalp kırıcı olmadığınız takdirde size kötü bir şey yazmam ya
Yokmkiz ben niye senin kalbini kırayım asla öyle bir niyetim yok bundan sonra sinirlenince gel benimle paylaş milletle kavga etme bnle et
Bu arada ben ufuk memnun oldum ismimden ufuk orjinal yani
Haklısın kirmazssiniz olur sizinle paylaşırım olur sizinle ederim kavga normalde etmicem bu tür karatersizlerle ama hep bu tür mal kişiler beni buluyor burada ozellikle soru sorsam sazan balıkları gibi geliyorlar keşke bunları komple görmesek bende memnun oldum isminiz olduğunu anladimm
Ne dicem burada bunları şikayet etmeyene biyer yok he muhatap bulamiyrsun burada.. bu arada okuyormusun calisiyormusun ne işle meşgulsün sakıncası yoksa yaz varsa burdan yazma
Evet şikayet ettim ama hiç bir şey olmuyorki sitede bunların hesabını silmiyor burdwki modorotorler hiç bir şey yapmıyor valla okumuyorum şu an evdeyimm benn siz? Bir sakincasi yok pek
Sinirlenince canım sıkıldığında oyuna girer oynarimm bir kaç defa iyi geliyor ya da youtupden birşeyler izlerim aslında buraya girmek istemiyorum çok , kötü kişiler var siz hariç tabi
Valla sana bisey diyeyim mi bende 4 aydır Bi dün gireyim dedim o yüzden girdim yoksa bende buraya fazla. takilmiyorum genelde zamanımı fenerin maçı varsa maça giderim kesin stada hiç affetmem orada stres atıyorum bende stad da rahatlayın geliyorum
Bende şu aralar sık girdim gitmesem daha iyi olucak bazen kafa dağıtmak için girimcede böyle sacma gereksiz kişiler çıkıyor himm anladım iyiymiş bende fenerliyim ama maç seyretmem oyuna girerim moralim bozuksa Pubg siz oynuyomusunuz
Stad a strese atmak güzelmis ağzına geleni söylemek orada bağırmak 😂
Aynen stad atmosferi çok güzel gidelim birlikte maça bir gün istersen bende kombine var bir yıllık bana bedava koltuk satın aldım:) gitmek istersen söyle bana mutlaka birlikte gidelim sen sadece pasolige üye olman gerekiyor oda 150 tl. felan 1 yıllık abone ol biletin benden valla gel stres nasil atılıyor gòr bol bol küfür ederiz kız:)) ben pubg oynamiyorum valla bir sefer yükledim baktım sarjin anasini ağlattı sildim
Ne güzel eyleniyorsun ozaman olur gideriz belki birgün ben hiç gitmedim arada o yüzden hiç üyelik bilmiyorum doğrusu hgdh birgün mutlaka gelirim ozaman stres atarım bağırıp bol kufur 😂 ben oynuyorum bu aralar baya sardım aslında güzel oyun ya sarıyor arkadaşlarınla oynayınca evet şarjı çok götürüyor ağır oyun birde fazla güncelleme yapıyorlar sürekli farklı modlar getiriyorlar bazen donmalar çok oluyor
O kolay iş sen pasolige işini hallet gerisi bende bak bir sefer gel maça aşık olursun çok ciddiyim ocak 9 da mı ne derbi var hemde Galatasaray'la o maç fena olur sen o zmna kadr pasolig çıkar kendine telefonuna indirip üye oluyorsun 1 yillik 150 tl birs eder veriyorsun o kdr.. bak o. zmn ne stres kalır ne başka bisey :)
Bende stress bitmez hiç bu hayatta
Biter canım niye öyle soyluyorsun sen başka şeyler kafanı meşgul etsen aslında bu kdr takmazsin
Söylüyorum :( hayat bana kötü geliyor çok hayatım hep sanssizliklar la dolu
iyide canisi bizimkiler dört dörtlük gitmiyor ki biraz şükretmek. lazim dimi :))) etrafındaki olaylara pek aldırış etme sen çok ince düşünen birisin ben seni çözdük bak
Biliyorum değil ama ben neden böyle üzülüyorum bilmiyorum biraz hassas biriyim evet öyleyim sanırımm 😒😒😒
Hassas ne demek :)) heran kırılacak gibisin biri bisey demesin yeter :)) az relax ol başka dünya yok bu dünyaya bir sefer geliyorsun bak acisiyla tatlısıyla zevkleriye tadını çıkar her akşamın biri sabahı var ama biz gorurmuyuz belli değil o yüzden hayatın tadını cikarmayi öğretecek sana ben
Evet bu aralar iyice hassas oldum ya hemen kırılıyorum evet relax olamıyorum hiç evet başka bir dünya yok keşke hayatı en Güzel şekliyle yaşasak oda olmuyor hep bir mutsuzluk hayatın tadını çıkarmıyorum hiç kaç yaşında kızım hala mutsuz hiç bitmiyor
Ya sen beni delirtecen he yaşla felan alakası yok canisi bak şimdi her güzel olsa hayatta sence savaş olurmuydu ülkeler bile geçinemiyor kaldığı biz geçirelim hayatta zorluklar olacak belki senin şu durumunda olmak isteyen ne kızlar vardır varya düşün Bi. elin ayağın tutuyor guzelsindir de bide evde sakat olan insanları düşün kız az relax ol şu hayatın tadını çıkar beya :))
Evet bu gidişle delirticem hdhdh evet yok haklısın işte hahat güzel geçmiyor savaşlar oluyor her yerde barış olsa keşke belki olmak isteyen vardır evet elim ayağım tutuyor şükür ama içimdeki mutsuzluklar bitmiyor keşke sizin kadar pozitif olsamm siz baya pozotif bakıyorsunuz herşeye ya aslan burcusun ya da yay?
Sizin dediginiz gibi relax olucam
Yok tutturamadin ben pozitif bakmak zorundayım hayat beni bu hale getirdi çünkü bu arada ikizler burcuyum kız 11 Haziran doğumluyum sende relax ol. için rahat olsun niye biliyomusun hereey olacağına varır çünkü engel. olamazsin
Aaa bende ikizler burcuyumm kendi burcumla anlaşırım ben Mayıs dogumluyum bu kadar pozitif bakınca yay burcu zannettim sizi relax olmaya çalısicam bazen çok hassas bazen çok öfkeli oluyorum ben bazen herşeyi gereksiz takıyorum sizinle arkadaş olsaydim herşeye pozitif bakardım kesin hdhdhd
Arkds olmak cokmu zor kız. Bende bazen çok sinirli oluyorum ama içimde yaşıyorum genelde bu dünyanın iti kopuyu bitmez yavru ceylan sen ben olayım olmayim pozitif bak herseye ben senin yanındayım sır da tutarım dert de dinlerim sknti yok aramızda hersey bundan sonra içini bana dökebilirsin bak
Arkadaş olalım ozaman iyi anlaştık ben sinirli olunca dışa vuruyorum birşeyleri dağıtmak istiyorum evet bitmez artık dert ortağım oldun 😂 çok bunalirsam sinirlenirsem dertlesiriz içimi gelip snaa dökerim
Tabiki istedgin zaman hemde :) benden sır çıkmaz merak etme bunalirsan sinirlenirsen ben varım :) cnn ne zaman isterse ben varım
Teşekkür ederim arkadaş olduk ozaman :) bu aralar kimseye bulaşmiyorum cevap yazmıyorum
Aynen kimseye bulaşma rahat ol kavga etme sakın:) hergu buraya takiliyormusun kız
Evet kavga etmiyorum değmez onlara cevap yazmak aslında çok takılmiyorum ama şu aralar giriyorum
burada çok cinsellikten yürüyen olur sana bak onlara sinirlnirsin fazla buralarda gezme :)
Evet öyle tipler çok bazen kizlar bile abuk sabuk yazıyor gibi ama tersliyorum öyle tiplere cevap vermiyorum bende girmek istemiyorum hic
Gercekte kendini tatmin edemeyenler sanalda ediyor yapcak bisey yok. sen nerde yaşıyorsun?
Evet gerçekten saçma kişiler Tekirdağ sen
Bende gebze de yaşıyorum. Tekirdağ saray da askerlik yaptım 15 ay bana askerligimi hatırlattın kız Çerkezköy çorlu çarşı izninde ne geziyorum he :) Tekirdağ güzel yer ama bak bizim burada güzeldir he gel bir ara gezdiririm seni
Himmm Gebze Kocaeli mi hatirlattiysam ne mutlu saraya gitmedim hiç Çerkezköyu biliyorum yolları düz corluyuda görmüştüm az çok evet güzel ama küçük çok gezilcek yer bulamıyorum birgün belki olurr
Evet kocaeli gebze nasip olursa gelirsin gezmeye bir gün evden izin alabilirsen tbi :)
Prenses uyudun mu sws8n çıkmıyor fena yağmur başladı benimde uykum geldi bende yatıyorum şimdi iyi gceler
Uyuyamdim dış ağrısindan parol içtim burada'da yağmur yağdı akşam üstü iyi uykular ozaman
Günaydın pamuk prnses, :) dış ağrısına parol iyi gelmez kız geçici çözüm o nasıl oldun peki ağrı var mı hala
Canisi iyimisin sesin çıkmıyor
Dün gece baya agriyodu mecbur onu içtim ya 😕 ama geçirdi benim 20 lik dış ağrısı normal ilacım varda onu içmek istemiyorum bugünde markete gittim yeni makyaj ürünler geldi onları aldimm
Evet şimdi girdim hdhdh
20 lik dış mi eyvah o çok ağrı yapar damağı zorluyor ya :) ama sen ne acılar atlattin bunuda atlatırsın:) ne aldım ruj felan mi ben makyaj malzemelerinden pek. anlamam :)
Sen şimdi makyaj da yaprasin he :)))
Evet çok ağrıyor valla hatta ağrıdan dişim kırıldı hafif bazen geciyor ama tatlı yiyince yapıyor hep evet makyaj malzemesi ruj makyaj fırçaları evet yapıyorum ☺️ hxhx
Evet bunuda atlarım kesinn 😂😂 :((
Ne dicem bubyazdiklarimizi herkes okuyor mu kız okuyorsa başka yerden yazalim millete reklam olmayalim sonra
Evet haklısın okumuyordur kimse
Okumuyorsa sknti yok :) ee anlat bakalım dış agrisindan başka Bi yaramazlık var mı bugünün nasıl geçti
Başka bir yaramazlık yok bugün normal geçti aslında bana her şey sıkıcı geçiyor bitsnede ufak kardeşim var o çok gıcık
Ha ha ha olsun bak bi günün normal. gecmis çok şükür. Kardesini nde idare et canım sende.
Yavru ceylan sen okuyormusun calsiyirmusun ne işle ugrasiyorsun
Yine biriyle kavgamı etti ne yapti sesi çıkmıyor:)
Evet normal bir gün ve market alışverişi ile valla aldığım şeyleri hep kullanıyor hdhd
Ben okumuyorum şuanlik calismiyorumda sozz
Siz?
Kim kardesin mi kullanıyor odamı kız
Ben çalışıyorum kız isbnaksi kampında güvenlik işi yapıyorum
Ya hep dolabını karıştırıyor ya yok o kullanmıyor 11 yasinsa
bisey olmaz hevesleniyor işte :( sana özeniyor demekki
Himm güzelmiş işiniz
tatil. kampi şube değil benim calstgim yer yazın açık kışın kapali
Galiba özeniyor ya evettt
Ya kanka ekmek. parasi ne yapcan :)
Haklısın ya şimdi herşeye zam yapıyorlar hayat çok zorlastiriyorlar pahalilik
Hiç sorma ya yavru ceylan hayat cidden zor çalış çalış nereye kdr
Evet zor bir hayat bazen yasayasi gelmiyor insanın kendin için cabaliyosun hayatın için gelecek
Dur hemen öldürme kendini kız daha gençsin sen bak evlenecen dugunune gelip oynayacagız dermişim saka ben oyun bilmem kız:) hiç anlamam oyundan
Evett daha evlenicem bir sorun var bende oynama bilmiyorum hiç hgdfdd hayırlısı yaaa mutlaka gell bazen hayat çok zor geliyorrr
Oyy kıyamam ya daha dur hayatta ne zorluklar çıkacak kız
Çıkmasının hayirr :((((
tamam tamam çıkmaz inşallah:) hadi bakalım gül şimdi ya uzandım Bi kahve içtim uykum kaçtı anasini satayim
Afiyet olsun bende uykum vardı biraz uyuyamadım hala amaa hayat hep dert ya hiç yüzüm gulmicek gibi
Az önce çok fena sallandik kız. yataktan fırladım valla
Aaa deprem mi olduu ben uyumuşum yaa
Maşallah deliksiz uyudun he :) bu neye işaret huzurun keyfin yerinde bak sevdim şimdi seni he düzelme var
Evet öyle bir uyumusumki 2 de yattım hiç bişey hissetmedim yaa galiba yerinde bilmiyorum kii galiba varr jdjd
Bak sen mutlu olunca bende oluyorum böyle devam yavru ceylan:) nasılsın bugün ne yapiyosun
Bugünde iyiyim ben mutluyum iyi geçiyor gün nazar değmesin 😂😂 aman sen napiyosunn dün okadar uykum vardı ki
Valla ben ne yapayım arkdsmin dükkandayım şimdi eve gecicem yarin ona yardım edicem biraz montaj işi varmış gel yardım et dedi pimapenci kendisi şimdi de takılıyorum sevindim bak bugün iyisin maşallah nazar degmesin
Arım balım. peteğim bugünde akşam oldu yavru ceylan şaka. maka ne yapisyosun
Anladım şimdiden kolay gelsin ozaman ben napayım evde öyle vakit geçiyor gül böreği yaptım az önce pırasalı onunla ugrasiyodum yapmaktan çok hep bulaşık çıktı ya😒😒😂 ama olsunnn şu an vakit normal geçiyor gökyüzü değişik bir hal aldi
Gül böreği hangisi nasılsın biseymis resim atsana Bi varsa merak ettim
Resmini daha çekemedim resimag. com/p1/22d40d99bee2. jpeg bu şekilde gosteriyormu acaba
Yok burada resim felan yok normalden yazsan görünümü gizliye belki ondan görünmüyor olabilir
Atamadım burdan belki sonra resmini çeker atarım çünkü daha olmadı bana bir mutsuzluk geldi yine nazarmi
Mutsuzlukmu hayırdır inşallah yine içinde ne fırtınalar kopuyor ALLAH bilir :)) yine ne düşünüyordun acaba
Evet içimde baya fırtınalar kopuyor aklıma bazen bir şey geliyor aniden bir mutsuzluk hüzün çöküyor hayatıma bazen iyi oluyor tambir ikizler burcu olduğumu belli ediyor
Aynı ben aynı burç markete gittim gekdi iyi yağmur yağıyor şimdi bir gül böreği olsa ne gider varya: ) nerde öyle hatun
Bende şu an huzurlu hissediyorum
Ne oldu neye kızdın böyle?
Akıllının burada ne işi var
Sendeki dahilsin
Aksini iddia etmedim
Ben ne yaptım sana brn bir gariban çobanın oğluyum
O diğer leri
Sapık bunların hepsi
Hem sapık hemde bir o c ler
Kahrolsun pislikler
Aynen kahrolsun perişan olsun gebrsnler
👍
Ksdemi
Evettt
Manyak olduğun için
Olabilir
Mıknatıs