Kuşak ayrımının yapılması iyi mi oldu sizce?

Bana göre iyi ki ayrım yapıldı. X ve y kuşaklarından midem bulanıyor. Hepsi geri kafalı.. Kadınları hep ezikleyen kuşak onlar, tıpkı üçkızkardeş dizisindeki "Türkan eziği" gibi. Z kuşağının bu kadar özgür davranmasından rahatsız olmuş yaşlılar. Eskiden evlenince bile boşanmaktan korkarlardı. Asla geriye gitmeyin asla kendinizi ezdirmeyin. Bir erkeğe muhtaç kalmayın. Güçsüz kadın görmek istemiyorum artık! Sizin bu konudaki düşünceniz nedir?
Kuşak ayrımının yapılması iyi mi oldu sizce?
Cevapla