Kucukken yaptiginiz en korkunc sey ne?

ben basliyorum, simdi bundan bi 10 yil once falan 7-8 yasindayken dusunun bakin daha ilkokula gidiyorum minacik bir seyim hahshasha o zamanlar tabi minecraft var facebook skype falan var bende iste minecraft oynuyorum oyunda edindigim arkadaslarim var, 2 tane arkadasim vardi bilge ve talha diye iste ben 7-8 yasindayim ama 13 yasindayim diyorum klasik olarak yasimi buyutuyorum bu da yetmezmis gibi ben bunlara dedim ki ben amerikaliyim, adim aslinda Angel annemler turkiyeye tasindi falan diye bi uydurmusum var ya herkes beni amerikali saniyor yabanci saniyor tabi okuma yazmayi yeni ogrenmisim o zamanlar minik minik yazim hatalari yapiyorum millet duzeltiyo beni diyorum amerikali olunca malum yanlislar yapiyorum falan hahashashah bide bu aylarca yillarca devam etti yani biz bu arkadaslarimla goruntulu konustuk surekli sesli konusuyorduk hic yazismiyorduk bile herkes olumune inandi amerikali olduguma hatta annemle bile konusturmuslugum var hahshahsdsahsh bi kere o bilge adli arkadasim yasadigim yere gelecekti iste beraber denize gideriz diye konusuyoruz anneme de gidip uyarmistim eger gelirlerse yanlarinda 2-3 no no yes de falan diye hahahshashahsh korkunc ya

Kucukken yaptiginiz en korkunc sey ne?
Cevapla