Ölmüş babamın maaşını alabiliyor muyum?

Benim babam 1 yaşındayken öldü annem emekli maaşını alıyordu sonra babamdan kalan ortak bir iş yeri var amcamlarla ortak biz 18 yaşına girince babamın maaşını kestiler bize çünkü Bağkur yaptılar ama biz çalışmıyoruz orada ve 3 kişiye sadece 1 kişilik asgari ücret veriyorlar amcamlar bize , devlet kesti ama biz okuduğumuz için tekrar alabiliyorduk 3 sene önce ben 19 yaşındayken ablam ve ben başvuru yaptık, ama ne para verdiler ne geri dönüş yaptılar, benim de qblamında okulu bitti ama hala haber yok, biz hala babamın parasını alabiliyor muyuz? Tekrar mı başvuru yapmak lazım, yoksa daha alamıyor muyuz o maaşı? Yoksa dilekçe verip annemin almasını mı istiyoruz falan mı dememiz lazım.

Ölmüş babamın maaşını alabiliyor muyum?
Cevapla