Babamla annemin bu tavrı aklımdan çıkmıyor?

Bir keresinde arkadaşlarımla buluşmadan saat 8.30 gibi ayrılmıştım metro, Marmara’yla döndüm eve hızlı olsun diye. Evde olmam saat 10.10 10.15 i felan bulmuştu. Eve gelince babam o kadar çok kızdı o kadar çok bağırdı ki. Annem ağzını açıp bir şey demedi. Babama sarılmak istedim çok korktum özür diledim birdaha o saatte gitmeyeceğime ama o beni itti kaç gün konuşmadık. Telefonumu aldılar gizlice aldım. Senin kız başına o saatte dışarıda ne işin var birisi görse ne deriz diye bağırmaya başladı. 18 yaşındayım bu arada. O kadar kötü hissettirdiler ki bana sanki çok ayıp suç bir şey yapmışım gibi aklıma geldikçe kendimi suçlu hissediyorum kötü hissediyorum. Lütfen geri kafalı insanlar yorum yapmasın engellemekle uğraşmak istemiyorum
Babamla annemin bu tavrı aklımdan çıkmıyor?
Cevapla