Güncellemeler
+1 yıl
Yaşadığım bölgede sessizlik hiç olmaz
Memnun falan degılım. Dağın başı. Yaşayanlar çok cahil ve g zekali. Her yere uzak. En yakın market bile uzak. Ayrıca kime desem oturduğum mahalleyi ya garipser ya da bilmez neresi bile. Tam bir yıkıgım
☹️☹️☹️
Zor bir durum
Cevap
3Cevap
Memnun değilim Ankara
Ailecek memnunuz
Neresi ora
Memnun degilim
Coğrafya kader
Anlamadim
Yaşadığın yer kaderin
Evt
🫤
Ama bir sene sonra daha güzel bir yere taşınıcam
İyimis senin adına
Ruhumu emiyor burası ya
Hangi sehir
İstanbul ama ilçe çok kötü
Hım
Sen çok dolmuşsun ya yorumlara baktım geçmiş olsun
Anlamadim..
Bi gr memnun değilim
Coğrafya kederdir 😂
Albenisi yok knk hiç yoktan iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?