Aslında tam olarak iyiyim demek ya da kötüyüm demek bir anlam ifade etmiyor neye göre kime göre ki bu iyilik kötülük tam anlamıyla iyiyim diyebilmek çok zor dunyada
Galiba Popüler kültür artık dramdan besleniyor tabiki hayatta güzel şeyler oluyor ama bize gösterilenler o değil kendi gördüklerimizin duygularını yaşamak daha makul geliyor iyisi ya da kötüsü
İyi yönünden bakarsak bu uygulamaların müptelası olan insanları bir kategoriye koyabiliyorum ve mesafeyi koyabiliyorum insanları anlamak kolay değil ama bu uygulamalara müptela olanlari kesinlikle anlamıyorum ve anlamakta istemiyorum
En güzeli, zaten öyle olması gerekiyor sosyal medya güzel şeylerin üstünü örtüyor ama uzak durulması gerekenleri de ortaya koyuyor. Elbette güzel şeyler bilgili eğitici şeyler yapanları tenzih ederek birilerine inat hala çabalayanları görmek güzel.
Bn notlar alıyorum ya takip etmeyi sevmem ama kayıt ederim güzel ilgi çekici ne varsa öyle birilerinin müptelası değilim uzaktan bakarım
Takip edersem de birini ilk başlarda başlarım takipçi sayısı artıkça nr kadar değişiyor bir yerleri kalkıyor mu diye gözlem yaparım çünkü değişmeyen tek şey değişimin kendisidir demişler özünü çok fazla yitirmeyen adamdır kız olsun erkek olsun
Ona yapacak hiç bir şey yok çoğumuz o yüzden hayatta küsüyor ama her şey senin elinde biraz umursamaz olursan hiç bir şey kalmaz her şeye rağmen dik durman gerekir
En İyi Cevaplar