Önceden çok çekingen ozguvensiz utangaç biriydim, bundan dolayı sosyal ortamlardan uzak durdum elimde olan bişey değildi
Şimdi haftanın 6 7 günü çalışıyorum
Hayatım ev iş arası herhangi bir girişimim sosyalligim yok
Hiç sevgilim olmadı
Yalnızlık içindeyim
Ailemle aram iyi değil
Napsam sizce arkadaşlar.. tavsiyelerinizi önerilerinizi fikirlerinizi bekliyorum
Boş yapanları engelliycem
Şimdi haftanın 6 7 günü çalışıyorum
Hayatım ev iş arası herhangi bir girişimim sosyalligim yok
Hiç sevgilim olmadı
Yalnızlık içindeyim
Ailemle aram iyi değil
Napsam sizce arkadaşlar.. tavsiyelerinizi önerilerinizi fikirlerinizi bekliyorum
Boş yapanları engelliycem
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Spora baslayabilirsin zamanın varsa hem arkadaşlık hemde kendini geliştirirsin. Ya da başka aktivite yapıp ortamını değiştirebilirsin. Sosyal medya da konuştuğun kişiler den güvenilir gibi gözüküyorsa gorusebilirdik :))
Teşekkür ederim isterseniz görüşebiliriz
iş arkadaşlarınlaöğle yemeklerinizi berbaer yiyin belki kanaşmanıza sebep olur. iş çıkışı bi yerlere filan gidersiniz.
O var zaten de normal hayatımda bi değişiklik yok yani
Bende öyleyim maalesef, hem özgüvensizim hemde utangaçım, kendi kendime takılıyorum, kalabalık ortamları sevmiyorum
git bi fobi edin paten alabilirsin bence aynı fobilerle ilgilenen insanlar hemen kaynaşîr
Fobi demişsiniz adamı hayata küstüreceksiniz sanırım 😂
😂😂
neydi la o djdjdidididi
hobi f yerine h ekledimi işlem tamamdır çikolatadan hatırlanır 😂
dhhddhhdhdhdhdhd
kanka spora git orada sosyalleşirsin zamanla
Eyvallah gidicem hocam