İlkokuldayken andımızı her hafta bir sınıf çıkıp okuyordu ve her öğrenci kısa kısa bir bölümünü okuyup mikrofonu diğerine uzatıyordu. Bizim sınıfa sıra geldiğinde o an dalgınlıkla mikrofonu bana uzattığında öğretmen elimle sıkıca mikrofonu tutup hızlı bir şekilde andımızın tamamını sanki rap yapar gibi hızlıca okuyul bitirmiştim, öğretmen mikrofonu alamadı tabi o ara ve bayağı gülen olmuştu.
Yok ben balayı otelinde o zaman oda servisinde çalışıyordum Odalara meyve ve şarap siparişi ikram bırakılır her zaman. Neyse bir odada işim bitti tam cikicam çift geldi kolay gelsin dedim bende kapıdan o esnada çıkarken sizde kolay gelsin dedim. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Dolmuştaydım. Ellerim doluydu arkada da boş yer vardi ama geçemeyecek biriydim yanimdakine dedim ki siz geçin isterseniz ben oturamıyorum da. 1 dakika geçti kurduğum cümledeki hatayı fark edip ellerimde poşetler var Ondan oturamıyorum diye açıklama yaptım. S. cip sıvadım yani çocuk da hiç takmamıştı beni😀
Üniversitede bizim sınıfta bir kız vardı çok beğeniyordum tstlı kızdı agalarla kafeteryada anlatıyordum, knk kız çok tatlı diye kızda geldi sonra öyle utanmıştım ki teşekkür ederim tatlı bulduğun için dedi 😊