Güncellemeler
+1 yıl
pnar60 ismim ilk kim yazarsa onunla oynayacağım haha
Güncellemeler
+1 yıl
Allah kahretmesin. İsim arayayım derken reddettim oyunları şimdi de men etti oyundan. Neyse yeni hesap açacağım yarın oynarız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Çok kötü oynuyorum yoksa oynardım
Olsun bir şey olmaz
Hangi uygulama ismi nedir
Lichess
İndiriyorum
İndirdim şimdi?
Tamam
Kullanıcı adın?
Kullanıcı adı nerede yazıyor?
https://lichess.org/oyiAKAdP
Buna tıkla
https://lichess.org/9C0Ylb4Y
E niye böyle diyor bu
Barış ekranda bir arkadaşınla oyna diyor ona tıkla linki at
Kullanıcı adım bu. Qweasd2
İsim nereden aranıyor bilmiyorum
Link veriyor
https://lichess.org/RmBlsqrN
Bende açıyor
Oyun teklifi iptal edfildi yazıyor
Yarın oynayalım Barış. Güncelde yazdım.
Peki yarın oynayalım.
İsim arama yerini buldum mesaj attım
Ahaaaa. Ben oynarım eski Ankara 9. suyum ama neyine oynayacaz
Neyine olsun hahha
Desene beni yenersin
Yıllar oldu ben oynamayalı o yüzden o kadar gelişmiş oynayamam sen beni yenersin ama neyine olsun bilemedim
bir el atalım
https://lichess.org/R2a2Bnbo
Girdim kaydoldum, seni buldum, masana girip oyununu izledim, mesaj yazdım ama cevap vermedin
Yahu isim arama yerini arıyordum
Onu bulamadım red ettim geleni falan sonra men yedim
Ne mesajı
Merhaba falan yazdım, gel oynayalım dedim, öyle şeyler işte
Yazdım sana
Gördüm ve oyun daveti gönderdim şu an
chess. com da oynayalım mı?
chess. com üye adım ahmetk383838 bekliyorum
lichess üye adım da ahmetk383838 bekliyorum. Üye adınız nedir?
Onu kullanmıyorum ki
lichess üye adım ahmetk383838. Sizin üye adınız nedir?
Hesabımı unutmuştum da yeni açtım jajja pnar60
oyun gönderdim
Kazandın tebrikler
Bir şey söyle ama
Pınar lichess te bekliyorum seni
Nerdesin gel. lichess teyim
Gel hadi bir oyun oynayalım. lichess teyim
Sildim ben onu. Yarına yüklerim. Yarın oynayalım şu an çok yorgunum.
gel hadi. Ne yaptın da yoruldun.
Yorgunum diyorum aşırı yorgunum. Yarın oynayalım diyorum.
Tamam canım kızma hemen yarın oynarız. Ne yaptın da yorgunsun. Aşırı yorgunsun.
Orasını boş ver ya
Genelde söylemek istemezsen anlarım ama merak ettim :)
Merak edilecek bi şey yok
Çabuk yoruluyorum sadece bu
Tamam canım sıkıntı yok. Sen uyu. Yarın gel seni bir yeneyim lichess te :D
Biraz sonra uyurum da yenersen yen. İlla ben yeneceğim diye bi şey yok zaten en son 3-4 sene önce oynadım ondan biraz tökezliyorum.
Tamam üzülme sen yenersin bir kere de :)
O işin şakası dinlen yarın oynarız beybi. İyi geceler sana.
Sana da iyi geceler
oynayalım aşko
Tamam aşko
Gel knk oynayalım 😅
pnar60 sjjs
Ne var komik mi
Kabul etmiyor ne yazsam
Of komik olarak demedim ya kızma satranç oynamak istedim ciddi
İyi be aman men değildim zaten
İsim arayayım diye onu bulamadım
Anladım
Uyuycam sabah iş var
Hayırlı işler ve iyi geceler sana
Teşekkürler
Kendine güveniyorsan neden olmasın :)
Güveniyorum evet
ben yokum
Peki
Aşko gel oynayalım
olur