Gizli Üye(25-29)+1 yılYa insanları şu yaş yaşlı bu yaşta çıkıyorsunuz gibi söylemlerde bulunmayın. Moral düşürmeyin. Birgün sizde yaşlı olacaksınız ve gelip böyle dalga geçer gibi sorular sorulması iyice psikolojinizi bozacak. Boş boş şeylere takılmayın kişi her zaman gençtir
92 Yorumla
Soran+1 yıl😒😇😇
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 316 cevap paylaştı.
+1 yılKendine bakan spor yapan ruh hali pozitif insan e tabi birde genler iyi ise yaşını göstermiyor bu net ben 35 yaşındayım deli gibi spor yaparım profesyonel bisikletçiyim selüliti geç kickbocks a başladım hocam havlu atıyor tekmelerimden sonra😂 ve bir çocuk annesiyim ama beni 27-28 enfazla 30 sanıyorlar😂bırakın şu yaş takıntısını siz bizim yaşlara gelince çocuk doğurunca sizi de görelim bakarım ha birde çivi gibi suyla duş alırım faydası çok.. kadın veya erkek insanları yaşları ile sınamayın sınanırsınız sizde zamanı gelince.. oaran varsa yaşlanmak zor kendine ruhen fiziken bakan genç kalmayı başarıyor ✌🏻
23 Yorumla- +1 yıl
Paran varsa yazmak istemişim üsttr hızlı yazınca malum😂
- +1 yıl
Fakirler yaşlanmalı mı😂
- +1 yıl
Yoo kendine bakmak içinde para lazım bir spor salonuna dahi üyelik 5000 den başlıo
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Valla yaşım 41. Kimse inanmıyor. 55 yaşında olup da 30 gösteren erkekler gördüm. Fakat 30 u geçip genç gösteren kadın görmedim desem yeri var. Varsa da istisna... Erkekler amcadır, dededir eyvallah da, 30u geçme sakın. Sarkan memeler, selülitler, doğum sonrası çatlaklar, alınan kilolar... Kız iken teyze görünümüne hızlı bir geçiş yapıyorsunuz
233 Yorumla- +1 yıl
Kitap okudum olmadı, içki içtim olmadı. Sosyalleşmeyi denedim olmadı. Film seyrettim olmadı. Doğada gezdim olmadı... Anladım ki kızsak da, sövsek de, kadın erkeğe, erkek kadına muhtaçmış. Birbirimize ihtiyacımız olacağı şekilde yaratılmışız... Yıldız Tilbe'nin söylediği gibi ; "Hepinizden nefret ediyorum ama yalnız kalınca da canım sıkılıyor"
özeti bu sanırım - +1 yıl
Bir kadın 30 undan sonra güzelleşmeye başlar yalnız vücut ve yüz hatlarının tam oturduğu yas 40lardan sonrada yaslanma başlar cünkü annelik gibi bir özelliğimiz var ya hani tabi kendine bakan erteler bunu neyse velevki selülit oldu kilo aldık vs vs bundan sizene ya bize karışmayın artık yahu
- +1 yıl
Sanki bir kadından değil de erkeğin değerlendirmesinden okuyorum bu yorumu. Zira kadın ayrılsa da hemen yeni birini bulur. Birilerine yeni şans verir. Bu onun çabası değil, pusuda bekleyen erkeklerin şansını denemesinden kaynaklı.. ( yani kadınları kötülemiyorum. Bir önceki ilişkilerini çabuk unutabiliyorlar yeniler hayatlarına girdikçe) ama sen kadın olmana rağmen, bunlardan bile bunalmışsın... İlk defa bu düşünceye sahip bir kadınla fikir alışverişi yapıyorum. Bana şaşırtıcı geldi
- +1 yıl
Ahmet ten ayrıldım nasılsa ali bekliyor ona gideyim. Biraz Fotoğrafta paylasayim görsün ne kaybettiğini. ya da erkekler için nasılsa Ayşe cepte birazda fatmaya takılayım geri dönerim.. Bu düşünceler sevgi olmuyor işte.. Bahsettiğim ego ve taktik savaşları.. bilmiuorum başka kızlar erkekler ne düşünür ama bende durum bu o yüzden de kedi kitap çiçeklerle hayat devam😁
- +1 yıl
Şu an tıkandım. Tıkanmadım aslında. Çok çok ilginç ve farklı geldin bana. Hani Biz erkekler 'adamsın!' 'helal be reis " gibi sözler söyleriz ya birbirimize.. Onları söyleyesim geldi ama, ana konumuz gibi, o cümlelerim de yalakalık - yürümek olarak algılanacak... En iyisi susup gideyim.. Ama kabaca, harbiden ikili ilişkileri çözmüş idrak etmişsin. Bunları bir kadının yorumunda okumayı ummazdım.
- +1 yıl
Helal be reis mi bilmem de bir geçerliliği yok bu dediklerimin. bunlar karşısındakine ' bak benim duruşum bu. Eğer mutluluktan uçup daha Sonra beni oradan yere atacaksan hiç hayatıma girme diyen.. Ve oradan yüzüstü aşağı atılan birinin yorumu' Şarkıda dediği gibi lale devri çocuklarıyız biz
😁 - +1 yıl
Burada genelde erkekler Konuyu uzatıp, karşı tarafın iyi kötü dikkatini çekip, özel sohbete geçme çabasındalar. Onlarla kıyaslanmamak adına gideyim dedim... Seni anlıyorum. Seni çok iyi anlıyorum. İşin ilginç tarafı, bir kadını anlıyorum! Yani kendime şaşırıyorum. Karmakarışık varlık diye bildiğimiz bir kadın, sanki erkek arkadaşım, kankam. Yakın görüşlere sahip olmak şaşırtıcı
- +1 yıl
Eleştirmiyorum. Sadece bu görüşe sahip kadınlar girmedi hayatıma. Hayatıma girmedi derken, aşk meşk değil, dost olarak da.. Tırnağım kırıldı, berkecan beni aldattı. Ayrılmak istiyor. O zaman bana kuzenini yap dedim. Tamam dedi... Gibi tiplerle doldu ortalık... Çaba, mücadele yerine, en ufak tartışmada çekip gidenler... "Amaaan. Ayşe olmazsa Fatma var... Enis beni artık sevmiyor. Bari Okan'la takılayım" diyenlerle dolmuş ortalık... Hepsine saygım var. Sadece bunları görünce eski kafalıyım demek ki, uzak durayım diyor insan...
- +1 yıl
@Meloderki harıka yorum cok dogru sımdıkılr boya küpü sılınce ıgrenc olmus yuzlerı gorunuyo asırı makyaja karsıyım kesınlıkle
- +1 yıl
Neden böyle ortam anlam veremiyorum ve çokta üzülüyorum kimsenin kimseye iyicr güveni kalmayan bi ortam oluştu herkes birbirinden korkar oldu o beni üzer mi yolda bırakır mı duygularımla oynar mı diye tereddüt etmelerinden dolayı ilişkiler iyice azaldı bitti herkes yalnızları oynamaya başladı 👎
Sizde kusura bakmayın bir karar veremediniz. Yaşı yirmili adamlara toy diyordunuz. Olgun otuz yaş üstü adamlar istiyordunuz. Şimdi de onlara yaşlı sınıfına soktunuz. Cidden ne istiyorsunuz ki? Bana kalırsa burada önemli olan yaş değil. Kişinin zekası ve fikirlerinin olgun olması. Sonra gerisi bir şekilde gelir…
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
105Cevap
+1 yıl30 yaşını geçmiş erkek karakteri oturmuş kendini ne istediğini ve karşısındakinden ne istediğini bile hayata belli bir bakış açısı olan adam sınıfına girer ve hatırlatayım şunu bir erkeğin fiziken ve maneviyaten en güçlü ve sağlıklı olduğu yaş aralığı 30 ila 35 yaş arası bunla ilgili birçok bilimsel araştırma var sende araştırıp bunları bulabirsin…
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
+1 yılTam tersi bir erkeğin en yaşı 30 ile 45 arasıdır kendi ayaklarının üzerinde duran , işini gücünü düzenini , oturtmuştur kendi kararlarini kendi verebilen tecrübeli, aklı başında ne istediğini bilen olgun bir kişiliktedir
20 Yorumla Şimdi sen de çıtır bir yaşta olmana rağmen 3 yaşındaki bir çocuğa göre yaşlısın. O yüzden sana 30 yaş üstü erkeğin amca gelmesi normal. Ama bana göre genç mesela. 30 yaş da mesela 50 yaşında birine göre çıtır oluyor.
10 YorumlaBurada ya da başka yerlerde yazışıp yaşımı öğrenenlerden amca ya da dayı muhabbeti yapanlar oluyor ama bu yaşlara gelince öyle olmadığınu anlayacaklar :) bana sempatik geliyor artık, ben de yeğenim diye hitap ediyorum 😅
10 Yorumla
+1 yılKarakter israfısınız..
Yaşlı maşlı bu ne ya? Elinize ne geçiyor? Belki bunu takıntı yapıp derinden üzülenler çıkacak. Bunun vabalini alabilir misin? Biraz insan olun insan!
21 Yorumla- +1 yıl
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
+1 yılKişisine bağlı ya mesela benim 30 yaşında bi tanıdığım var ben onu ilk başta 22-23 yaşında falan sanmıştım çok genç gösteriyordu ama işte herkes böyle genç gösteremiyor bazıları erken çöküyor
20 Yorumla40 45 yaşına kadar bir insan genç sayılır 30 yaş yaşlı ise cennete yaşlı olarak mı gireceğiz?
Cennette herkesin genç olacağına göre bu yaşta 30 ise yaşlı değil ki23 Yorumla- +1 yıl
cidden mi cennete 30 yaşında mı alıyorlar
- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılHayır asıl gerçek erkekler 30 yaşından sonra ortaya çıkıyor onun altındakiler pek de böyle ne bileyim pek erkeksi gelmiyor bana gerçekten erkekler hepsi ya 30 yaşına yaklaşmış ya da geçmiş😂🍫
11 Yorumla- +1 yıl
Görüşleri okudukça gülüyorum jdjdjd
+1 yıl30 40 yaş bakımlı bir erkekse ve işi gücü yerindeyse en gözde çağıdır erkeklerin değeri o yaşlarda en yükseğe çıkar tabi istisnalar hariç 20 yaşında gyakışıklı bir erkek 30 40 yaşlarında daha az yakışıklı ama kendini gerçekleştirebilmiş bir erkeğin yanında düşük değer kalır
10 Yorumla
+1 yılO kadar da değil. Ayrıca abi amca olayında aradaki yaş farkı önemli. 40 yaşındaki birine 30 yaşındaki biri abi derken 20 yaşındaki biri amca der. Direkt 30 yaş üstü amca olur demek doğru değil
10 Yorumla
+1 yılBen diyorum fakir asgari ücret alan erkekleri kimyasal hadım edin kurtulursunuz. Ben gönüllü olarak ilaç kullanıyorum kalkmıyor zevk suyu gelmiyor 31 yok
00 Yorumla20 yaşını geçmiş bir kız 30 yaşında biriyle çok rahat takılanilir 30 yaşını geçmiş bir kadınla 26 ysşındaki bir erkek takılamaz 39yaş genç bşr yaştır
00 Yorumla
+1 yılHayır asıl erkekler o yaştan sonra erkek olmaya başlıyor. 30 yaş altı bebe gibiler onlarla oturup konuşulmaz dahi
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 613 cevap paylaştı. yasa gore degisir canım . Mesela ben 38 yasindaykm bana gore cocuk sayilir. Ama sen 18 isen sana amca gibi gelebilir
10 YorumlaNeye göre bilmiyorum da kafa niye oturmuyor iste onu cok sorguluyorum 💆🏻♀️ Bazıları hic büyümüyor. İllallah geldi
10 YorumlaBu kişinin yaşına göre değişen bişey ama 30 üstü insanlara amca demek kabalık, o zaman sanada çocuk demek gerekir bu durumda
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 477 cevap paylaştı.
+1 yılErkekler geç olgunlaşır diye bir söz var ya bence doğru. Ve gercekten 30 undan sonra erkekler kendini buluyor
12 Yorumla- +1 yıl
Bende öyle düşünüyorum
30 da yaşlı değil be çüş. Şöyle 35ten sonra olgun, 40tan sonrası hayırlı cumalar
20 Yorumla
+1 yılAksine erkekler yaşlı olmaz tam oturmuş olurlar otuz öncesi çocuk gibiler
20 YorumlaÇocuk bile sayılır İnan nerden biliyorsun diye sorma
20 Yorumla
+1 yıl30 yaşını geçen yaşlı sayılması Bizim de mezarda olmamızı sağlıyor herhalde mezarda sayılacağız galiba Ulan 44 yaş olmuşuz
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 633 cevap paylaştı. Tam tersi kadın daha çabuk yaşlanır albenisini kaybeder erkeğe göre erkeğin 30 lu yaşları en verimli dönemidir
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHayır ama artık yirmilerindeki gençler gibi değiller bir tanesi hariç benden 6 7 yaş büyük sandığım kişi 20 yaş büyük çıktı meğer 83lü adammış hoşlandığım çocuk ama öylesi yüz kişide bir olur :((
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Tolga-29 hahaha tam evlenilecek çocuk aslında ama hayatında biri vardır yoksa da beni küçük görür zaten
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. 7 yaşında amca olduğum gerçeğini de hesaba katarsak simdi büyük büyük baba olmuşum ya ben 🤣🤣🤣
00 Yorumla
+1 yılemekleyen sümüklü ve salyalı bebekler için 30 yaş üstü erkeklere amca deniyor evet
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHangi yasin buna cevap verdigine bagli bence.😁
10 Yorumla
+1 yılErkekler 30 dan sonra neden yaşlı olsun hahaha
10 Yorumla
+1 yılSen herhalde 20 yaşındasın. Bana göre de erkek dediğin 30 yaş üstü olmalı aşağısı çocuk hala😅
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılŞu ergenlerin saçma sapan soruları yok mu beni benden alıyor :D
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 492 cevap paylaştı.
+1 yılhoşlandığım kişi 34 yaşında asla yaşlı değil 40 ve üstü orta yaşlıdır benim için
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 487 cevap paylaştı. 30 yaş üstü olgun erkek diye geçer bazısı yaşlanasada olgunlaşmaz hep dingil gezer
10 Yorumla
+1 yılHaklısın amcayiz biz ve amcalarina karşı saygılı terbiyeli olmalısın bacaksız
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 406 cevap paylaştı. 40 üstü yaşlidir, 30 üstü değil. Tipine göre de değişir tabi
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bu devirde 25yas altı çocuk, 25-35 yas genç, 35-45 yas olgun, 45 ve sonrası yaşlı 😂
11 Yorumla- +1 yıl
Sen gençsin yani
Yani senin yaşına göre evet amca oluyorlar sende küçük yeğenleri oluyorsun
00 YorumlaKadınların para. ve güzellik için Yapmamayacağı şey yoktur.
00 Yorumla
+1 yıl30 yaş erkek yaşlı ise 30 yaşındaki kadınlarda yaşlı demektir 😊
01 Yorumla
+1 yıl30 değil ama 40 yaşına gelenlerds çökme oluyor gibi… 30 bana genç gibi geliyor hala
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 723 cevap paylaştı.
+1 yılEvet resmiyette amcayim yegenim var. Yegeni olan yaşlıdır diyorsan hadi yaşlı olayım tamam.
00 Yorumla
+1 yılSenin yaşındaki çocuklar için amcayız ever 😄 aguju guju
00 Yorumla
+1 yılben hem amca hemde dayı oldum 30 yaşındayım yaşlı kategorisine mi giriyoz şimdi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Aksine çok genç gösteriyorsun diyorlar hiç amca diyene rastlamadım.
00 Yorumla
+1 yılkes la bebe, sen kimsin ki bana amca diyon ağzına acı biber sürerim senin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılAndropoza adım attım. Tek ayağım içeride, andropoza girdim sayılır...
00 Yorumla 30-40 yaş arası iyi. Ama fit ve bakımlı ve enerjili olacak
00 Yorumla
+1 yıl30 yaşını geçmiş erkekler ölmüşyür ya ne yaşlısı hey allahım dkkdkdkd
00 Yorumla
+1 yılLütfen böyle şeyler demeyin😂 bencede diycem 30+ yaşlar amca olacak diye ama diyemiyorum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yıl30 u ne kadar geçmiş 32 de var 39 da 18 yasindaysan yasli gelir tabiki
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılDede dede ne yaşlısı.
😂😂😂
Dede seviyorlar.
😂😂😂😂00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 602 cevap paylaştı. hayır ama şu an ilgi alanımda değiller yaşımı takip ediyorum
00 YorumlaAhshshshaha öyle bir saçmalık olabilir mi 😂😂 Amca az olur dede diyebilirsin istersen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu senin kaç yaşında olduğunla alakalı bişey. 18 yaşındaysan 30 yaşında biri senin için amcadır ama 25 yaşındaysan ideal yaş aralığındadır
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 21,8b cevap paylaştı. Milf sayılırız , e sizde bu yaşa geleceksiniz o zamanda senin yaşıtların bu soruyur soracak :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir erkeğin en güzel yaşı 33 tür cennet yaşı derler hatta.. Cennette erkekler 33 kadınlar 18 yaşında olacak
03 Yorumla- +1 yıl
Benim ki 33 😊😊 senin ki kaç?
Cevap sahibi+1 yılBenimde 33 ne tesadüf
- +1 yıl
Harbi mi takip 😉
Gizli Üye(36-45)+1 yılAmca değil dede deseydin bari.
Neyse umreye gidecektim zaten buda bahanesi olsun 😂😂😂10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. 32 yaşındayım çokta amca gibi durmuyorumdur
00 Yorumlayaşım 31 ya da 32 pek takmıyorum açıkçası ruhum be bedenim hala genç çalkantılı dönemlerdende geçtik yıkılmadık ayaktayız
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılRuh yaşı diye birsey var önceden 30yaş büyük gelirfi şimdi normal geliyor ilerde de o yaşı yaşıycam ve yaşıycaz ölmezsek ama ruhumuz hala o lisede döneminde tabi işin başka yerlere cevirsek konu değişir ☺️
00 Yorumla
+1 yılAtam de direkmen ya, anne sutu sart bak ne halen gelmis zavalli, bari arada ceviz ye faydasi olur mu bilmem ama sen yinede dene
01 Yorumla- +1 yıl
Kizlar 30 dan sonra dokuluyor unutma kadin hastaliklari diye bir sorununuz var :))) okadar boyayi bosa surunmuyorsunuz dokuldugunuzu gizlemek icin
Sayılır onlara da dilf denir hatta 😄 yakışıklı ve çekici olanlara dilf denir.
00 Yorumla- Devamını Gör (116)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer