Düğündeydim o an telefon öttü yanımda arkadaş var oda öttü Baktık babamın telefonu hiç bir değişiklik yok babama gitmedi ama kimse düğünde kimse mesaja dikkate almadı günlük hayata devam ettiler bende o şekil mesaj gelmemiş gibi devam ettim
Evde tatbikat yaptım ancak 11 kasımda bir mesaj geldi 12 kasımda bir mesaj ya da deprem uyarı sistemi çalışmadı telefonda ya da bir siren. Bilmiyorum siren çalınıyor mu depremde...
Siren telefonlarda caldı iPhone kullanıyorum siren 🚨 şeklinde bir uyarı geldi titreterek telefon ama babama gelemdi o bildiri siren mesajı bana geldi yanda bi arkadaş var onada gelmişti
Bipleyen yok sanırım Bir de bipleyen ne bilem 😂 evde korkup sokağa bağırarak volkanları düşünsene 😂 sokakta adam normal yolunda gidiyor evden kadın bağırarak cıkıyor deprem var diye