Abime doktor kız bulduk abim istemiyor, sizce haklı mı?

O kız kendi durumunu düzeltip benden iyisini bulunca beni bırakır diyor.

Abimin kendine ait evi ve bmw arabası var. Ayrıca kiraya verdiği 3 dairesi daha var. Kendi ofisi var ama "bir doktor kadar kazanmıyorum diyor. O kız ilerde çok kazanır ve sıkıntı çıkar diyor.

Kıza bunu sormadım ama kızın ağzını aradım niye evlenmiyorsun dedim. Evlenemiyorum kısmetim kapalı dedi. Daha önxe bir sevgilisi varmış kendi gibi doktor ama sevgilisi evlenmek istemiyormuş çocuk istemiyormuş. Bu yüzden ayrılmışlar. Kız 29 yaşında. Artık evlenmek istiyor haliyle. Bu arada kız kirada oturuyor, arabası yok taksiyle gidip geliyor işe.

Abim haklı mı? Bu kızla olur mu olmaz mı? Bu kız ilerde çok para kazanınca abimi bırakır mı sorun çıkarır mı?

Abime doktor kız bulduk abim istemiyor, sizce haklı mı?
Cevapla