O kız kendi durumunu düzeltip benden iyisini bulunca beni bırakır diyor.
Abimin kendine ait evi ve bmw arabası var. Ayrıca kiraya verdiği 3 dairesi daha var. Kendi ofisi var ama "bir doktor kadar kazanmıyorum diyor. O kız ilerde çok kazanır ve sıkıntı çıkar diyor.
Kıza bunu sormadım ama kızın ağzını aradım niye evlenmiyorsun dedim. Evlenemiyorum kısmetim kapalı dedi. Daha önxe bir sevgilisi varmış kendi gibi doktor ama sevgilisi evlenmek istemiyormuş çocuk istemiyormuş. Bu yüzden ayrılmışlar. Kız 29 yaşında. Artık evlenmek istiyor haliyle. Bu arada kız kirada oturuyor, arabası yok taksiyle gidip geliyor işe.
Abim haklı mı? Bu kızla olur mu olmaz mı? Bu kız ilerde çok para kazanınca abimi bırakır mı sorun çıkarır mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer