Covid sonrası insanlar çok değişmedi mi sizcede?

Ciddi bir özgüvensizlik söz konusu sanki. Herkes birilerine bir şeyler kanıtlama peşinde… Aç gözlülük hat safada. Sahtelik soy adı olmuş gibi bazılarının. Ekonomik olarak evet sıkıntılı bir ülkeyiz geçinmekte zorluk yaşayan insanlar da var en masum kişiler de onlar zaten aslında… Hakkımız da hayırlısı olsun. İnsanlığın iyiye gidip gitmediğini bilmiyorum ama Türkiye’de ki insanlık hiç iyiye gitmiyor sanki.
Covid sonrası insanlar çok değişmedi mi sizcede?
Cevapla