Güncellemeler
+1 yıl
Şöyle herkes beni suçlamak üzerine yazmış ama benim yaşım 24 ve üniversiteye başladım kendi yaşıtım gruplar edinebileceğim bir yer istiyorum
Okuldakiler hem asosyal hem de ben de edinememiyorum başka nereyi önerirsiniz cidden çok yalnızm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Üni ortamı efso aslında ve her renkten insanlar var yanii o ortamda yalnız kalmanız imkansız ama siz i istemiyorsunuz?
Herkes içine kapanık bizim
Enteresan ya çok şaşırdım. Neden böyle ki normalde ortamlar canlı genelde ve çok free takılırlar ama... Demekki baya sıkıntılı sizin üni sanırırım arkadaşım
İnek bölüm
Mööööö diyorlar yani 😜 ne deyim valla gülme krizine girdim yani sende hep gül hep panpi
Dostum üni de de çevre yapamıyorsan çok çok zor diyebilirim barlara takıl biraz da
Aile ölümü vs geç başladım psikolojik nedenlerle oyüzden şimdikler benden baya küçük
Anladım bende ona sayılır şeyler yaşadım ama hayat İşte
Koca üniversite de olmayan çevre başka nerede olacak? Biraz girişken ol , tanışmayı dene.
İnek bi bölüm herkes evden okula gidiyo eğlenmiyorum
Hangi şehirde olduğuna da bağlı? Büyük bir sehirdeysen mekanlara takilman lazım. Gez biraz.
Tek başıma mı
Tek başına yiyorlar mı? Bir kafede otur kahve iç. Hayatın tadını çıkar. İlla birileri gelir tanışır seninle.
Hobi kulüpleri gibi faaliyet ortamlarına katılabilirsin yeni insanlar her zaman iyi gelir
Mesela benle olabilirsin burdan mimarim 26 yasındayım arkadas olalim
Üniversite zirvedir orada yapamadiysan boşuna uğraşma kardeş umutsuzsun
Aile ölümü vs geç başladım psikolojik nedenlerle oyüzden şimdikler benden baya küçük
barlara takıl bak nasıl level atlıyorsun
orada yapamiyosan baska nasil yapacaksin
Öneri istiyorum işte
Burasi iyidir burada konus alistirma yap
Alışveriş yaptığın yerde ki kasiyerle tanış
Bence düğüne gitmelisin :)
Okuldakilern asosyal olduğunu nerden anladın
Oluşturamazsın kendini düzeltmedikçe