Hiç işyerinde tacize uğradınız mı (bugün yaşanan olayı anlatıyorum)?

Çalıştığım iş yeri depo gibi bir yer. Part-time çalışıp paketleme işi yapan bir abla var içinde muhtemelen evli yaşları 30 ila 50-55 arasında değişen adamlar sözkonusu kadın için "devireyim mi" diye kendi aralarında konuşarak sözlü tacizde bulunuyorlar. Hatta işlerinden bir tanesi "fermuarımı indireceğim" gibisinden iğrenç bir cümle kullandı. Düşünüyorum da bir bayan eşine maddi destek olmak için (41) yaşında çalışmayı tercih etmiş ve para kazanmanın daha basit yolları varken alnının teriyle para kazanabileceği yerde bile böyle pisliklerle karşılaşması ne kadar zor bir durum. Hatta geçenlerde bir başka firmanın çalışanı eski işyerindeki bayanla cinsel ilişki yaşadığını falan söylüyordu. Bayan arkadaşlara sözlü ya da fiziksel temasla taciz etmek erkekliğin neresinde? Bayan sesini çikarmiyorsa istiyordur diye kendilerini temize çikaracaklarını sanıyorlar ama kolay kolay iş bulunamayacağini ya da hakkını ararken haksız duruma düşebileceğini (adının çıkması) ihtimallerini düşündükleri için mecburen susmak zorunda kalıyor olabilirler. Evli olup ta elin karısına laf atmak nedir aklım almıyor gerçekten yarın birgün sizin karınıza da aynısını yapabilirler...

Hiç işyerinde tacize uğradınız mı (bugün yaşanan olayı anlatıyorum)?
Cevapla